چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 51069
منبع : خبرگزاری فارس
در آستانه فصل جديد ليگ آزادگان

هافبك قمي صبا به اكسين البرز پيوست

قم نيوز : قم نیوز: هافبك بومي تيم فوتبال صباي قم در آستانه فصل جديد رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور راهي تيم اكسين البرز در ليگ آزادگان شد.
هافبك قمي صبا به اكسين البرز پيوست
به گزارش قم نیوز، در آستانه شروع فصل جدید لیگ دسته اول از نیمه مرداد ماه، هنوز سرنوشت صبای قم مشخص نیست و بازیکنان این تیم یک به یک در حال جدا شدن از این تیم و رفتن به دیگر تیم‌های فوتبال ایران هستند، به طوری که سیدمهدی حسینی یکی از بهترین بازیکنان این تیم رسما از قم رفت و راهی نماینده فوتبال البرز شد.

سیدمهدی حسینی در حالی از صبای قم جدا شد که فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه صبا آغاز کرده و با درخشش در ترکیب تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید صبای قم در لیگ‌های مختلف فوتبال باشگاهی ایران، مدارج رشد و ترقی را در صبا گذراند و سرانجام از تیم شهر خود جدا شد.

حسینی در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که محمد مایلی‌کهن هدایت تیم فوتبال صبای قم را بر عهده گرفت با اعتماد این مربی به عنوان یک بازیکن جوان و جویای‌نام در مقابل رقبای لیگ برتری در ترکیب اصلی صبا قرار گرفت و استعداد خود را به نمایش گذاشت.

اما یک اتفاق بد و نا خوشایند در همان فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برای حسینی رخ داد و این هافبک آینده‌دار صبای قم به دلیل استفاده از مواد نیروزا دو سال از حضور در تمام میادین رسمی فوتبال محروم شد تا اینکه در آغاز لیگ پانزدهم بار دیگر فرصت حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

حسینی در بازگشت مجدد خود به صبای قم در پانزدهمین دوره بازی‌های جام خلیج‌فارس، زیر نظر علی دایی بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان و کشورمان در تیم صبای قم فرصت عرض اندام مجدد به دست آورد و در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران نیز به جز یکی دو مسابقه، در سایر بازی‌ها در ترکیب ثابت صبا حضور داشت و یک گل نیز برای صبای قم در هفته پنجم دور برگشت برابر ذوب‌آهن در فولاد شهر اصفهان به ثمر رساند تا صبا با گل سه امتیازی حسینی از میدان خارج شود اما در نهایت صبا به دسته پائین‌تر سقوط کرد و حسینی راهی تیم اکسین البرز شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaownm.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما