سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 44049
منبع : خبرگزاری فارس

آزادکار قم به مدال برنز کشتی ناشنوایان کشور دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از موفقیت کشتی‌گیر ناشنوای قم در کسب مقام سوم و نشان برنز رقابت‌های کشتی آزاد ناشنوایان قهرمانی کشور خبر داد.
آزادکار قم به مدال برنز کشتی ناشنوایان کشور دست یافت
به گزارش قم نیوز، سیدوحید غیاثی  اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ناشنوایان در سطحی بسیار بالا به انجام رسید و حسن سعادت کشتی‌گیر اعزامی از استان قم در آن عملکرد خوبی از خود نشان داد و از این رقابت‌ها مدال برنز گرفت.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور با هدف انتخاب بهترین‌ها برای تشکیل اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان به میزبانی هیات ناشنوایان استان البرز به انجام رسید و در آن مجموعا شاهد عملکرد خوب کشتی‌گیران آزادکار قم بودیم و با کسب مدال ارزشمند برنز از این رقابت‌ها بازگشت.

دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم با بیان اینکه این پیکارها جنبه انتخابی تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی و جهانی 2017 ناشنوایان را داشت، بیان کرد: تنها مدال تیم اعزامی هیأت ناشنوایان قم از این پیکارها در وزن 84 کیلوگرم به دست آمد.

وی بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی با حضور چهره‌های مستعد از استان‌های سراسر کشور در سطحی بالا‌تر و بهتر نسبت به دوره قبل برگزار شد و آزادکاران در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم کشتی فرنگی با یکدیگر رقابت کردند.

غیاثی با بیان اینکه رقابت‌های این دوره به مدت دو روز در اوزان مختلف به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت، خاطرنشان کرد: به نمایندگی از هیأت کشتی قم امسال بهترین کشتی‌گیران هم‌استانی در اوزان مختلف آزاد و فرنگی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی ناشنوایان حضور یافتند و خوشبختانه حسن سعادت در وزن 84 کیلوگرم موفق سکوی سوم را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: با درخشش تک تک کشتی‌گیران ناشنوا، قطعا تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت با سایر حریفان شرکت‌کننده در مسابقات برون‌مرزی سال جدید میلادی درخشان ظاهر می‌شوند و بار دیگر برای ورزش کشورمان افتخارآفرین خواهند شد.

دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: در وزن 84 کیلوگرم این مسابقات از استان قم حسن سعادت به عنوان یکی از شانس‌های کسب مدال به میدان رفت و کشتی‌های زیبایی از خود به نمایش گذاشت و در حالی که این شانس را داشت که به دیدار نهایی برسد اما به مسابقه رده‌بندی رفت.

وی اضافه کرد: در رتبه‌بندی نهایی این وزن رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ناشنوایان در کرج، امیر تنها از تیم کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافت، محمدحسن عباس‌پور از تیم هیأت ناشنوایان البرز در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب‌قهرمان شد و حسن سعادت از هیأت ناشنوایان استان قم مقام سوم را به دست آورد و تنها مدال‌آور قم در این رقابت‌ها لقب گرفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaowny.49nyy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما