قم نيوز : قم نیوز:در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی، گروه کثیری از راهپیمایان با حضور در مراکز نمایندگی مراجع عظام تقلید عراق برای مبارزه با گروهک تروریستی داعش اعلام آمادگی می‌کنند.
اعلام آمادگی راهپیمایان اربعین حسینی برای اعزام به جبهه مبارزه با داعش
به گزارش قم نیوز ، نمایندگان مراجع تقلید عراق که در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی مستقر هستند، داوطلبانی که برای مبارزه با داعش و همراهی با ارتش عراق اعلام آمادگی می‌کنند را راهنمایی می‌کنند.
 
در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی، گروه کثیری از راهپیمایان با حضور در مراکز نمایندگی مراجع عظام تقلید عراق برای مبارزه با گروهک تروریستی داعش اعلام آمادگی می‌کنند.
 
در مسیر راهپیمایی، برخی طلاب به نمایندگی از مراجع تقلید از جمله حضرت آیت‌الله سیستانی جهت پاسخ‌گویی به مسائل شرعی و سیاسی حضور دارند، اما بیشتر کسانی که به آنها رجوع می‌کنند داطلبانی هستند که قصد دارند برای مبارزه با تروریست‌ها ثبت‌نام کنند.
 
یکی از طلابی که در عمود 350 جهت پاسخ‌گویی به سوالات شرعی راهپیمایان مستقر شده، با اعلام این خبر به خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم، گفت: ما برای پاسخ به سوالات شرعی در این مکان مستقر شده‌ایم، اما بیشتر مراجعان ما کسانی هستند که درباره فتوای مراجع علیه تروریست‌ها از ما سؤال می‌کنند.
 
وی گفت: ما فتوای حضرت آیت‌الله سیستانی را به این افراد اعلام می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم جهت ثبت‌نام و گذراندن دوره آموزش نظامی به مراکز ثبت‌نام ارتش مراجع کنند.
 
این طلبه عراقی تاکید کرد: باید بگویم که تعداد ثبت‌نام‌کنندگان آن قدر زیاد است که نمی‌توان به حضور حتی بخشی از آنها در جبهه مبارزه با تروریست‌ها امیدوار بود.

انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaoynu.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما