شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : 26409

2 بازیکن صبای قم در آستانه محرومیت قرار گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: 2 بازیکن تیم فوتبال صبای قم با توجه به دریافت کارت زرد در دیدار خارج از خانه مقابل پدیده مشهد در آستان محرومیت قرار گرفتند.
2 بازیکن صبای قم در آستانه محرومیت قرار گرفتند
به گزارش قم نیوز، صبای قم در دیداری خارج از خانه از هفته سوم مسابقات نیم فصل نخست بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم پدیده مشهد به تساوی رسید اما ۲ بازیکن این تیم در دیدار با رقیب مشهدی، ۲ اخطاره شدند.

در حالی که تیم فوتبال صبای قم پنجمین تیم حال حاضر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سه‌شنبه آینده باید به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان برود، ۲ بازیکن این تیم یعنی امید قربانی و ایوب کلانتری در صورت دریافت کارت زرد دیگری در این دیدار از یک بازی تیم خود محروم می‌شوند.

قربانی و کلانتری در نیمه نخست دیدار هفته سوم لیگ برتر مقابل تیم پدیده مشهد به سادگی از داور مسابقه کارت زرد گرفتند تا با احتساب اخطارهایی که این دو بازیکن در دیدار هفته‌ دوم مقابل ملوان بندر انزلی کسب کرده بودند جمع کارت‌های زرد خود را به دو کارت برسانند. این در حالی است که سرمربی تیم فوتبال صبای قم امسال بازیکنان بسیار خوب و قابل اطمینانی بر روی نیمکت تیمش دارد و تیمش با این نفرات در چهاردهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دنبال رسیدن به یکی از سکوهای بالای جدول رده بندی است.

تیم فوتبال صبای قم بعد از کسب یک پیروزی در ۳ بازی گذشته اکنون با توجه به قرار گرفتن در رده پنجم جدول رده‌بندی از هر نظر در شرایط خوبی قرار دارد و در شرایطی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به میدان می‌رود که البته دو ستاره این تیم نیز دو اخطاره هستند و چنانچه دست از پا خطا کنند بازی بعدی با تراکتورسازی تبریز و یا مسابقه حساس‌تر بعد از آن یعنی مصاف با پرسپولیس تهران را از دست می‌دهند.

با وجود این مهم، صبای قم با نفرات بسیار آماده و با روحیه‌ای که دارد در شرایطی در دیدار خانگی هفته چهارم دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که این دیدار سه‌شنبه بیست و هشتم مرداد ماه از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

در ترکیب فعلی تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر بازیکنانی همچون روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، محسن بیات و احمد مهدی‌زاده یک اخطاره هستند و صبا در هفته‌های چهارم با نفت مسجد سلمان در قم، هفته پنجم با تراکتورسازی در تبریز و هفته ششم با پرسپولیس تهران و شاگردان علی دایی در ورزشگاه یادگار امام قم دیدار می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaoynu.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما