سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : 29712
مدیرکل میراث فرهنگی قم:

۴۰ مورد از اماکن اقامتی قم تقدیر شدند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از اماکن اقامتی ۴۰ مورد به دلیل اقدامات شایسته در پذیرایی از زائران و مسافران تقدیر شدند.
۴۰ مورد از اماکن اقامتی قم تقدیر شدند
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی با اشاره به بازرسی‌های ستاد اسکان تسهیلات نوروزی استان قم اظهار داشت: از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری، شمار ۳۰۰ مورد بازرسی از اماکن اقامتی قم صورت گرفت.

وی با اشاره به شکایات و تخلفات اماکن اقامتی افزود: از شمار بازرسی‌های صورت گرفته پنج شکایت مردمی رسیدگی شد و ۲۰۰ مورد نیز تذکر شفاهی برای اصلاح امور گوناگون و ۲۸ مورد اخطار کتبی ارائه و سه مورد نیز پلمب شد.

رضایی با تاکید بر اینکه در بازرسی از اماکن اقامتی تنها بحث رسیدگی به تخلفات مطرح نبود، گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از ۴۱ مکان اقامتی به دلیل خدمات شایسته به مسافران و زائران تقدیر و تجلیل شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فعالیت تیم‌های نظارتی و بازرسی‌های صورت گرفته از اماکن اقامتی، خدماتی و رفاهی را مورد توجه قرار داد و گفت: هر روز دو گروه برای بازرسی مشترک از اماکن اقامتی استان اعزام می‌شدند که این بازرسی‌ها به صورت سرزده با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و درمان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی انجام شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcau0nu.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما