چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46812
منبع : خبرگزاری فارس
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم:

4 استراحت‌گاه شهری میزبان زائرین در ایام نوروز هستند

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم گفت: برای رفاه زائرین در چهار نقطه اصلی استراحت‌گاه ایجاد و امکانات لازم فراهم شده است.
4 استراحت‌گاه شهری میزبان زائرین در ایام نوروز هستند
به گزارش قم نیوز، سیدامیر سامع در حاشیه بازدید استاندار قم از ستاد‌های اطلاع‌رسانی و خدمات رسانی شهرداری در سطح شهر، با بیان اینکه شهرداری از حدود سه ماه قبل اقدامات خود را برای نوروز آغاز کرده است اظهار کرد: در قالب هشت کمیته و ستاد اجرایی برنامه‌های شهرداری فعال شده و اقدامات گسترده‌ای در حال انجام است.

وی نظافت شهر، مدیریت پسماند شهری، آماده سازی پارک‌ها و بوستان‌ها و... را مورد توجه قرار داد و افزود: تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا امکانات مناسبی از نظر فضای سبز و مبلمان شهری و... داشته باشیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم با بیان اینکه امسال بحث تامین نظم و انضباط شهری و ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارها نیز در دستور کار شهرداری بود افزود: زیباسازی شهر با المان‌های نوروز و بهار در سطح معابر انجام شد.

وی با بیان اینکه در حوزه پارکینگ‌ها پروژه‌های خوبی در روزهای پایانی سال اجرایی شد تصریح کرد: این اقدامات صورت گرفت تا بتوانیم دسترسی بهتری برای مسافرین در ایام نوروز داشته باشیم.

سامع با تاکید بر اینکه امسال ظرفیت پارکینگ‌های شهر حدود 25 درصد افزایش یافته است گفت: همچنین برای رفاه زائرین در چهار نقطه اصلی استراحت‌گاه ایجاد و امکانات لازم فراهم شده است.

وی بوستان‌ امام رضا، فدک، استراحت‌گاه پارکینگ‌ شماره چهار و بوستان غدیر را پذیرای مسافرین در ایام نوروز دانست و افزود: اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز خدمات حمل و نقل را ارائه می‌کنند و برنامه ریزی مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcauany.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما