جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 35382
منبع : روابط عمومی شهرداری قم

تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) قم آذر ۹۵

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل اداره نظارت معاونت شهرسازی و امور زیربربنایی شهرداری قم از اتمام تقاطع غیر همسطح کمربندی امام علی(ع) با عماریاسر تا پایان آذرماه سال ۹۵ خبر داد.
تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) قم آذر ۹۵
 به گزارش قم نگار، عباس حلوایی زاده در گفت وگویی با اشاره به آغاز فاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح کمربندی امام علی (ع) با عمار یاسر گفت: عملیات اجرایی این پروژه از هفتم آذرماه سالجاری آغاز شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون درحال اجرای مسیر انحرافی موازی مسیر کمربندی امام علی (ع)می باشیم.

وی اضافه کرد:پس ازاتمام این عملیات، عملیات اجرایی احداث شمع های روگذر کمربندی امام علی (ع) آغاز خواهد شد.

حلوایی زاده در خصوص کیفیت این پروژه اظهار کرد: کل این مجموعه به صورت تقاطع غیر همسطح است.
وی یادآور شد: بلوار امام علی (ع) به صورت روگذر و بلوار عمار یاسر در سطح صفر، صفر یا همکف اجرا خواهد شد.

مدیرکل اداره نظارت معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اهداف اجرای این پروژه ابراز کرد: تسهیل در بهبود امور و مرور شهری، دسترسی مناسب به میدان ۷۲ تن و اتصال به بزرگراه قم – گرمسار در آینده از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

حلوایی زاده عنوان کرد: این پروژه توسط شرکت آباد راهان پارس، به کارفرمایی شهرداری قم و نظارت معاونت امور زیربنایی شهرداری قم انجام می شود.

وی مدت زمان در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه را مورد توجه قرارداد و بیان کرد: مدت زمان اجرای این طرح ۱۲ ماه است و در صورتی که در تملکات و معارضات به مشکل بر نخوریم امکان اتمام پروژه تا هشت ماه نیز امکان پذیر است.

وی میزان هزینه اولیه برای اجرای این طرح را ۳۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این هزینه بدون در نظر گرفتن هزینه تملکات است.

حلوایی زاده با اشاره به محل تامین اعتبار این پروژه ابراز کرد: اعتبار این پروژه از محل درآمدهای عمومی شهرداری قم تامین می شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcauene.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما