دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 51302
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
دکتر سقائیان‌نژاد در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با امام جمعه قم مطرح کرد:

شهردار قم: شهرداری قم در فعالیت‌های فرهنگی دهه کرامت پیشگام است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به اینکه شهرداری در عرصه فعالیت‌های فرهنگی دهه کرامت پیشگام است، گفت: این مجموعه برای تقویت زیربنای فرهنگی در شهر قم تلاش می‌کند به همین علت مسجد محوری را مورد توجه قرار داده است.
شهرداری قم در فعالیت‌های فرهنگی دهه کرامت پیشگام است
شهرداری قم در فعالیت‌های فرهنگی دهه کرامت پیشگام است
به گزارش قم نیوز، دکتر سقائیان‌نژاد در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه در دهه کرامت امسال به دنبال یادآوری برخی از آموزه‌های دینی هستیم،‌ مطرح کرد: ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در دهه کرامت به صورت ویژه مورد توجه مجموعه‌های مختلف قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه کرامت با محوریت و انسجام مطلوب دنبال می‌شود، اضافه کرد: با وجود روایات و احادیث مختلف همگان نسبت به باطن دهه کرامت آگاهی مطلوبی دارند به همین علت با فرارسیدن این دهه روح شهر مزین شده اما شهرداری به دنبال مزین کردن ظاهر شهر قم است.

شهردار قم حضور ظرفیت‌های فرهنگی را عامل تقویت روح فرهنگی شهر دانست و تصریح کرد: اکنون نظام اسلامی به حرکت‌های فرهنگی نگاه متفاوتی دارد هر چند اقتصاد و سیاست نیز از اهمیت ویژه برخودار بوده اما در مرحله نخست به فعالیت‌های فرهنگی توجه می‌شود و تبلور این فعالیت‌ها در آستان‌های مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه شهرداری در عرصه فعالیت‌های فرهنگی دهه کرامت پیشگام است، گفت: این مجموعه برای تقویت زیربنای فرهنگی در شهر قم تلاش می‌کند به همین علت مسجد محوری را مورد توجه قرار داده و در راستای حمایت از این مجموعه‌ها اقدامات مختلفی را دنبال کرده است.

سقائیان‌نژاد یادآور شد: حرکت کاروان گل به صورت نمادین در شهر قم و رونمایی از کتاب خواهر خورشید از دیگر برنامه‌های شهرداری قم در دهه کرامت امسال است که امیدواریم با این اقدامات بتوانیم امسال به صورت متفاوت‌تری در دهه کرامت نقش‌آفرین باشیم.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauenm.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما