چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 52392
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 73 كيلوگرم رده خردسالان صورت گرفت

يك نشان برنز رهاورد كشتي قم از مسابقات قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: تيم اعزامي كشتي آزاد خردسالان قم با كسب يك عنوان سومي و نشان برنز به كار خود در پيكارهاي كشتي آزاد قهرماني كشور پايان داد.
يك نشان برنز رهاورد كشتي قم از مسابقات قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های کشتی آزاد رده سنی خردسالان قهرمانی کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی به میزبانی هیات کشتی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز به انجام رسید و با کسب یک نشان برنز برای تیم اعزامی هیات کشتی قم همراه بود.

کشتی‌گیران آزادکار مستعد و آینده‌دار استان‌های مختلف برای کسب عناوین برتر رقابت‌های قهرمانی خردسالان ایران در سالن شهید پورشریفی تبریز با یکدیگر پیکار کردند و در حالی که تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم قم در یک وزن صاحب نشان برنز شد.

کشتی‌گیران شرکت کننده در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر اوزان 30، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم به روی تشک رفتند و در وزن 73 کیلوگرم  ابوالفضل قدمی عضو تیم هیات کشتی قم بعد از نمایندگان خراسان‌رضوی و کرمان رتبه سوم و نشان برنز را کسب کرد.

در این وزن اشکان بهادرفر از خراسان‌رضوی و محمدحسین تیرگری از کرمان قهرمان و نایب‌قهرمان شدند، ابوالفضل جمال از گلستان و ابوالفضل قدمی از قم رتبه سوم مشترک را به دست آوردند و مقام پنجم نیز به صورت مشترک به امیرمحمد جلیلی از مازندران و متین رستمی از کرمانشاه رسید.

در وزن 30 کیلوگرم این دوره از مسابقات دیگر نماینده قم یعنی محمدجواد ابوطالبی بعد از نمایندگان تهران، فارس، البرز و خراسان‌رضوی رتبه پنجم را کسب کرد اما تیم قم با کسب یک مدال برنز و یک عنوان پنجمی نتوانست در جمع تیم‌های اول تا دهم این رقابت‌ها قرار بگیرد.

این در حالی است که تیم آزاد خردسالان هیات کشتی استان قم با ترکیب 11 کشتی‌گیر،  یک مربی و یک سرپرست راهی تبریز شده بود و بعد از این رقابت‌ها، فرنگی‌کاران خردسال قم با ترکیب کامل برای کسب عناوین برتر مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcauenm.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما