پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 22322

کشف 60 هزار عدد آدامس قاچاق در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توقیف یک دستگاه اتوبوس 60 هزار آدامس قاچاق کشف شد.
کشف 60 هزار عدد آدامس قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ مهدی قدمی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، با اطلاع از قاچاق کالا به وسیله یک دستگاه اتوبوس از یکی از استان‌های غربی به استان قم، با کنترل مسیر حرکت این خودرو، در ‌‌نهایت در محور سلفچگان مشاهده و توقیف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از اتوبوس۶۰ هزار عدد آدامس با مارک اوربیت، در قالب ۷۰ کارتن از قست باک و جعبه‌های خودرو که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

قدمی افزود: پرونده تشکیل شده به همراه کالای مکشوفه به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تحویل شد.

کشف دستگاه‌های ژنراتور برق قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون بنز ۳دستگاه ژنراتور برق قاچاق کشف شد.

سرهنگ قدمی با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای طرح ایست و بازرسی و کنترل تردد خودروهای عبوری از محور سلفچگان به ساوه، به یک دستگاه کامیون بنز مظنون و پس از توقیف آن، در بازرسی از داخل این کامیون ۳دستگاه ژنراتور برق، دو دستگاه موتور خودرو و یک دستگاه گیر بکس کشف شد.

وی افزود: کامیون توقیف شده از یکی از استان‌های جنوب شرقی کشور به مقصد تهران بارگیری کرده ولی هیچ گونه اسناد مثبته گمرکی به همراه نداشته وبارنامه وی نیز فاقد ترابر گوار بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک و مجوز مربوطه، پرونده تشکیل و به همراه لوازم کشف شده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تحویل شد.

کشف ۸۴ راس احشام قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توقیف دو دستگاه کامیون ۸۴ راس احشام قاچاق کشف شد.

سرهنگ مهدی قدمی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای طرح ایست و بازرسی مشترک با پاسگاه انتظامی ۱۰ با کنترل تردد خودروهای عبوری از محور جاده اراک به دو دستگاه کامیون مظنون و در بازرسی از داخل این کامیون ۸۴ راس گوسفند کشف شد.

وی افزود: کامیون توقیف شده از یکی از استان‌های غربی کشور به مقصد قم بارگیری کرده ولی هیچ گونه اسناد، مدارک و مجوز دامپزشکی به همراه نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک و مجوز دامپزشکی، دام‌های مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی استان شد.

مراقب وب سایت‌های فریبنده باشید

پلیس فتا استان قم به منظور پیشگیری از وقوع جرایم اینترنتی و سرقت اطلاعات شهروندان به کاربران اینترنتی هشدار داد و از آنان خواست مراقب وب سایت‌های فریبنده باشند.

امروزه اکثرخانواده‌ها دارای رایانه هستند و اینترنت از تازه‌ترین دستاوردهای بشر و آخرین عضو خانواده تکنولوژی محسوب می‌شود که حدود چهل سال است که قدم به زندگی انسان گذاشته و در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده است ضمن اینکه استفاده از آن، پیامدهای مثبت و منفی متعددی را درپی دارد که می‌بایست به دقت به آن توجه کرد.

در همین رابطه نباید فرصت‌های مثبتی را که از طریق اینترنت ایجاد شده نادیده گرفت، اما از طرفی نمی‌توان از کنار معضلات، ناهنجاری‌ها، بزهکاری‌ها و... به وجود آمده از این طریق نیز به سادگی و با بی‌توجهی گذر کرد.

نتایج تحقیقات و همچنین از نظر متخصصان موید این نکته است که بهترین کاری که می‌توان در این خصوص انجام داد این است که قبل از فراهم آوری امکان استفاده از اینترنت یک خط مشی کامل شفاف و دقیق درباره نحوه استفاده از اینترنت ترسیم شود.

توصیه به والدین

والدین می‌توانند ضمن اینکه رایانه را درمکان عمومی منزل قرار می‌دهند، زمانی را با فرزند خود در هنگام استفاده از اینترنت اختصاص دهند وخود نیز وی را با دادن آموزش‌های لازم در این زمینه همراهی کنند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauenu.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما