شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 41312
منبع : دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری
آیت‌الله جنتی در جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

دولت نسبت به فتنه‌گران حساسیت بیشتری از خود نشان دهد/ لزوم اتخاذ مواضع صریح در قبال آمریکا

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت نسبت به عوامل فتنه و فتنه‌گران حساسیت بیشتری از خود نشان دهد، گفت: دولت مواضع قاطع و صریح نسبت به آمریکا اتخاذ کند.
دولت نسبت به فتنه‌گران حساسیت بیشتری از خود نشان دهد/ لزوم اتخاذ مواضع صریح در قبال آمریکا
به گزارش قم نیوز، چهارمین جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را بر دولتمردان جمهوری اسلامی تبریک گفت.

رئیس مجلس خبرگان با تقدیر از زحمات دولتمردان چند توصیه به دولت بیان کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مسئله ساده‌زیستی و پرهیز از رواج اشرافیت در بین مسئولان نظام اسلامی است که بیش از پیش باید مورد توجه دولت باشد.

آیت‌الله جنتی بر توجه جدی دولت بر برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال، تأکید کرد و مبارزه اساسی با قاچاق کالا، حمایت و فعال کردن صنایع کوچک و بزرگ داخلی و برخورد جدی با پدیده حقوق‌های نجومی را که سبب حفظ و ارتقای سطح اعتماد عمومی جامعه و مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دشمنی‌ها و بدعهدی‌های نظام سلطه به‌ویژه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی، خواستار اتخاذ مواضع قاطع و صریح دولت نسبت به آمریکا شد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مانع برای گسترش گرایش به آمریکا که همواره در بیانات مقام معظم رهبری نیز مورد اشاره و تأکید است از وظایف دولت بوده و دولت نیز با توجه به همین تأکیدات با صراحت به اتخاذ موضع علیه جنایات آمریکا بپردازد و تبعیت از ولایت فقیه را در قول و عمل خود به نمایش بگذارد از همین رو ضروری است، نسبت به عوامل فتنه و فتنه‌گران حساسیت بیشتری از خود نشان دهد.

پس از سخنان آیت‌الله جنتی، جلسه هیئت رئیسه وارد دستور شد و اعضاء به بررسی مسائل مربوط به مجلس خبرگان رهبری پرداختند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaueny.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما