پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 46362
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله نوری همدانی:

انقلاب اسلامي زمينه‌ساز بيداري اسلامي در كشورهاي مختلف است

قم نيوز : قم نیوز: يكي از مراجع تقليد با بیان اینکه انقلاب اسلامي زمينه‌ساز بيداري اسلامي در كشورهاي مختلف است گفت: اسلام، مردم و ولايت از جمله پايه‌ها و اركان انقلاب است و امام خميني(ره) اسلام ناب را به جامعه ارزاني داشتند.
انقلاب اسلامي زمينه‌ساز بيداري اسلامي در كشورهاي مختلف است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های کارکنان قرارگاه خاتم‌الانبیا با بیان اینکه کار شما از اهمیت والایی برخوردار است اظهار کرد: کسانی که نیازهای مردم را برطرف می‌کنند خدمت ارزشمندی را انجام می‌دهند و از پاداش الهی بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که به خدمت‌ در نظام اسلامی می‌پردازند از جایگاه والایی برخوردار هستند زیرا خدمت به نظام در راستای خدمت به مردم است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید شکر نعمت‌های پروردگار را به جا آورد گفت: از جمله نعمت‌های خداوند را می‌توان نظام اسلامی عنوان کرد، بنابراین باید قدردان این نعمت باشیم و حمایت از نظام را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی عنوان کرد: پیش از انقلاب رژیم سلطنتی حاکم بود که مردم را در ضعف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نگاه می‌‌داشتند ولی انقلاب، اسلام ناب را به صحنه آورد و برای شناخت بهتر باید مطالعه تاریخ انقلاب در دستور کار قرار گیرد.

آیت‌الله نوری همدانی یادآور شد: رژیم طاغوت در راه اضمحلال هویت و فرهنگ گام برمی‌داشت که این امر سبب می‌شد مردم غرب‌زده شوند، به فرهنگ بیگانه تکیه کنند و منابع ملی مورد سرقت قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز بیداری اسلامی در کشورهای مختلف است خاطرنشان کرد: اسلام، مردم و ولایت از جمله پایه‌ها و ارکان انقلاب است امام خمینی(ره) اسلام ناب را به جامعه ارزانی داشتند البته در گام نخست مردم را هوشیار و بیدار کردند.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: ولایت فقیه از نعمت‌های دیگر انقلاب است علاوه بر شناخت ارکان انقلاب برای پیشبرد بهتر اهداف باید تلاش کرد و اهتمام ویژه برای حفظ نظام و انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcaueny.49nii15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما