چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 40322
منبع : خبرگزاری تسنیم

آتش‌سوزی رستوران در قم هیچ‌ خسارت جانی نداشته/علت آتش‌سوزی در دست بررسی است

قم نيوز : قم نیوز: معاون آتش‌نشانی استان قم با اشاره به خسارات وارد شده به رستوران باغ صبا گفت: آتش‌سوزی که شب گذشته ایجاد شد، تنها خسارت مالی در پی داشت و هیچ‌گونه خسارت جانی به‌همراه نداشته است.
آتش‌سوزی رستوران در قم هیچ‌ خسارت جانی نداشته/علت آتش‌سوزی در دست بررسی است
 به گزارش قم نیوز، علیرضا بابا احمدی  با اشاره به آتش‌سوزی شب‌گذشته رستوران باغ صبا اظهار داشت: ساعت 3:21 صبح آتش سوزی رستورات باغ صبا به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و آتش‌نشانی ساعت 3 و 24 در صحنه حاضر شد.

معاون عملیات آتش نشانی استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط آتش‌نشانی در راستای اطفای حریق افزود: با توجه به کاربری که این مکان داشته و وجود اجسامی نظیر پشتی و فرش و تخت، آتش‌سوزی حرارات بالایی داشته و حرارت زیاد بوده همچنین وسائلی که در محل وقوع آتش سوزی وجود داشته مستعد آتش بوده که این موضوع سبب شده گسترش آتش سوزی بیشتر شود.

بابااحمدی بیان کرد: علت آتش سوزی در حال بررسی توسط کارشناسان است اما با توجه به این که هم کولر گازی در محیط بوده و هم اجسامی مثل قلیون و زغال، ماهیت اصلی حریق در دست بررسی است.

وی عنوان کرد: با توجه به کاربری که رستوران باغ صبا دارد و همچنین وسائلی که در محیط وجود داشته، نشان می‌دهد که آتش‌سوزی زمان زیادی را به خود صرف کرده که سبب شده تا درجه اشتعال بالا برود و اگر رستوران از سیستم اطفاء حریق برخوردار بود خسارت بالایی ایجاد نمی‌شد.

معاون عملیات آتش‌نشانی استان قم با اشاره به خسارات وارد شده به رستوران باغ صبا خاطرنشان کرد: آتش سوزی که شب گذشته ایجاد شد تنها خسارت مالی در پی داشت و هیچ‌گونه خسارت جانی به همراه نداشته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaueny.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما