سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 48612
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم تاکید کرد

ضرورت تقویت پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر با مشارکت بخش خصوصی

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم بر ضرورت تقویت پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر با مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد.
ضرورت تقویت پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر با مشارکت بخش خصوصی
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن دوشنبه شب در دویست و سی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به پروژه سرمایه‌گذاری احداث پارکینگ در تقاطع عماریاسر و آذر اظهار کرد: این پروژه قرار بود توسط شهرداری و با اتکا به منابع داخلی اجرایی شود اما منطقی این بود که آن‌ را با مشارکت سرمایه‌گذار احداث کنیم.

وی این پروژه را یکی از پارکینگ‌های ضروری هسته مرکزی شهر دانست و افزود: امیدواریم این پروژه شروعی بر پروژه پارکینگ سازی در هسته مرکزی شهر قم باشد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم ارتباط این پروژه با مترو را مورد توجه قرار داد و گفت: در پروفیل جانمایی ایستگاه‌ها در خط یک در تقاطع نمی‌توانیم ایستگاه را بزنیم چراکه تونل پیش از این ساخته شده و از نظر فنی احداث این ایستگاه امکان پذیر نیست.

وی گفت: با توجه به فاصله کم این ایستگاه تا میدان مطهری احداث آن منطقی نیست و به همین خاطر جانمایی این ایستگاه در جایگاه دیگری صورت گرفته است.

قاری قرآن با اشاره به تکمیل تونل مترو خاطرنشان کرد: تونل و شیب‌های مد نظر برای آن اجرا شده و مصوبات مد نظر را گذرانده و به همین خاطر نمی‌توانیم براساس کارهای کارشناسی که صورت گرفته اجرای ایستگاه در تقاطع را داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت احداث پارکینگ در هسته مرکزی شهر خاطرنشان کرد: تنها پارکینگی که در این محدوده داریم پارکینگ زائر است که نیاز است این پارکینگ با این ظرفیت ایجاد شده و جذابیتی برای سرمایه‌گذار داشته باشد که در این پروژه مشارکت کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcauiny.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما