شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : 36552
سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم:

زمین گل‌آلود اجازه بازی مطلوب را به صبا نداد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: زمین بازی با تیم دانش‌ فریدون‌کنار واقعا نامطلوب بود و اجازه بازی روان و همیشگی را به بچه‌های صبای قم نداد.
زمین گل‌آلود اجازه بازی مطلوب را به صبا نداد
به گزارش قم نیوز، اصغر زرگر اظهار کرد: به دلیل وضعیت نامناسب آب و هوا در شهر فریدون‌کنار، یک بار از سوی فدراسیون فوتبال این بازی برای مدت ۲۴ ساعت به تعویق افتاده بود و به نظر من باز هم لازم بود که زمان آن تغییر کند چون اصلا زمین مسابقه شرایط بازی نداشت.

وی اضافه کرد: وقتی وارد زمین مسابقه شدیم واقعا به جای چمن چیزی جز آب و گل وجود نداشت و بازیکنان در شرایط سختی بازی کردند، از ناظر بازی هم خواستیم فکری به حال این وضعیت کند اما آنها بازی را آغاز کردند و کاری انجام نشد.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم افزود: بیشترین نگرانی‌ من به خاطر سلامتی بازیکنان بود زیرا وقتی به استراحت بین دو نیمه آمدند واقعا لباس آنها به دلیل اینکه خیس شده بود وزن زیادی داشت و از داور و ناظر بازی خواستیم که لباس‌ها را تعویض کنیم اما این اجازه را ندادند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه پیراهن دوم تیم صبای قم رنگ آبی داشت و با پیراهن بازیکنان تیم حریف هم‌رنگ بود، این اجازه صادر نشد و در نیمه دوم نیز بازیکنان صبا با پیراهن‌های خیس وارد میدان شدند و در نهایت بازی با برتری میزبان تمام شد.

زرگر بیان کرد: تیم ما در سه هفته متوالی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور موفق به شکست حریفان خود شده بود و بعد از استراحت در هفته چهارم، در مسابقه هفته پنجم این بازی‌ها نخستین باخت این دوره از مسابقات را پذیرا شد؛ باختی که به نظر من مستحق آن نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما بعد از تعطیلات حدود یک ماه بار دیگر وارد رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور شد و برابر دانش فریدون‌کنار صف‌آرایی کرد، در حالی که ابتدا از حریف خود پیش‌ افتادیم اما در نهایت نتیجه به نفع حریف رقم خورد.

زرگر افزود: صبای قم با هدف استمرار روند موفق نتیجه‌گیری خود در راه صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در دقیقه ۲۵ نیمه نخست مصاف با تیم دانش فریدون‌کنار انجام به گل برتری رسید و در حالی که منتظر سوت پایان این نیمه بود در وقت‌های تلف شده گل تساوی را پذیرفت تا دو تیم با مساوی یک بر یک به استراحت بین دو نیمه بروند.

وی عنوان کرد: فوتبالیست‌های جوان صبای قم که در هفته چهارم به دلیل برخورد با قرعه استراحت به میدان نرفته‌‌ بودند، در نیمه دوم در حالی که که هوا فوق‌العاده سرد بود و بازی را برای هر دو تیم با مشکلات زیادی مواجه کرده بود نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و گل دوم را پذیرفتند.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم اضافه کرد: تیم فوتبال جوان صبای قم صدرنشین گروه چهارم مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور است و در تلاش برای حفظ جایگاه خود در راه صعود به لیگ برتر این رده سنی قطعا به این نتیجه نگاه نمی‌کند و مصصم‌تر از قبل به سایر بازی‌ها فکر خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaumne.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما