يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : 52572
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌‌‌‌‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم خبر داد

میزبانی قم از مسابقات کشوری ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌‌‌‌‌ ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم گفت: رقابت‌ ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی کشور شهریور ماه در قم برگزار می‌شود.
میزبانی قم از مسابقات کشوری ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی
میزبانی قم از مسابقات کشوری ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی
به گزارش قم نیوز، علی‌اصغر فرمانی امروز اظهار کرد: در شهریور ماه و همزمان با عید سعید غدیر خم مسابقات کشوری ویژه ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی سراسر کشور به میزبانی هیأت‌‌‌‌‌ ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء قم به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مشغول هماهنگی‌ها برای اعزام ورزشکاران قم به چند رقابت دیگر نیز هستیم، اضافه کرد: در دهه سوم شهریور مسابقات قهرمانی کشور ویژه ورزشکاران تالاسمی به میزبانی کیش و در دهه اول مهر رقابت‌های کشور ورزشکاران پیوندی، دیابتی و ام‌اس برگزار می‌شود.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای حضور در مسابقات کشوری پیوند اعضاء، تالاسمی، دیابت و ام‌اس عنوان کرد: در نامه‌ای از فدراسیون به هیات‌های استانی شرایط شرکت در رقابت‌های کشوری و همچنین نحوه ثبت‌نام و تعداد شرکت کنندگان رشته‌های مختلف اعلام شده است.

وی ابراز کرد: رشته‌های تعیین شده برای گروه پیوند اعضاء شامل دوومیدانی، شنا، بدمینتون، تنیس روی‌میز، دارت، اسکواش، بولینگ، دوچرخه‌سواری و پتانک است، ضمن اینکه ورزشکاران گروه دیابت در رشته‌های شنا، تنیس روی‌میز، دارت و شطرنج رقابت می‌کنند.

فرمانی خاطرنشان کرد: برای گروه ام‌اس نیز رقابت در رشته‌های دارت و شطرنج برنامه‌ریزی شده و ورزشکاران گروه تالاسمی نیز در رشته‌های بدمینتون، تنیس روی‌میز، دارت، شطرنج، تیراندازی و فوتسال به رقابت می‌پردازند و البته مسابقات شنا و فوتسال فقط در بخش آقایان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی قهرمانی کشور در گروه‌های تالاسمی، دیابت و ام‌اس از 10 تا 20 شهریور برگزار خواهد شد، عنوان کرد: ورزشکاران بسیار خوب و توانمندی داریم که هم اکنون مشغول تمرینات آمادگی هستند تا هم در رقابت‌هایی که میزبانی می‌کنیم و هم در اعزام‌ها عملکرد خوبی را همانند دوره‌های قبل به نمایش بگذارند و برای ورزش قم افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaumnm.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما