قم نيوز : قم نیوز: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای از همه گروه ها و جریانات سیاسی خواست همگام با ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شرکت کنند.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر حضور جریانات سیاسی در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد
به گزارش قم نیوز، در این بیانیه  با اشاره به اینکه روز جهانی قدس گرامی ترین میراث حضرت امام خمینی(ره) و با ارزش ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است، آمده است: اکنون که آرمان این روز به گفتمان عمومی مسلمانان تبدیل شده، بیداری اسلامی اقبالی را به مساله فلسطین و آزادسازی قدس شریف به وجود می آورد که این امر خواب راحت را از صهیونیست ها ربوده و دایره تنفس برای رژیم صهیونیستی را تنگ تر کرده است.

بیانیه حاکیست: در شرایط کنونی با توجه به حملات وحشیانه و کشتار کم سابقه مردم مظلوم غزه از سوی صهیونیست های جنایتکار، باید مسلمانان، مساله قدس را جدی گرفته و در مسیر تحولات بیداری اسلامی این مساله در راس مطالبات اسلام گرایان قرار گیرد.

در این بیانیه تاکید شده است: رژیم سفاک، خونریز و اشغالگر قدس به طور بی سابقه به کشتار مردم بی گناه غزه دست زده و تاکنون هزاران نفر از زن، مرد، کوچک و بزرگ را به خاک و خون کشانده است؛ این جنایات در حالی صورت می گیرد که سازمان های مدعی حقوق بشر در سکوت کامل هستند.

بیانیه ادامه یافته است: صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسراییل غاصب را محکوم می کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از سوی دیگر امروز عناصر و گروه های افراطی نظیر طالبان، القاعده، جندالله، جیش العدل و اخیرا داعش و نیز سایر گروه های تکفیری و سلفی طی این سال ها موجب آزار مسلمانان شده اند که بی شک موضوع قدس شریف می تواند وحدت شیعه و سنی را تقویت کند و به عنوان محوری برای وحدت آزادی خواهان جهان قرار گیرد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پایان این بیانیه، ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه و غیرانسانی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، از همه گروه ها و جریانات سیاسی دعوت کرده است همگام با ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس، پایه های عنکبوتی استبداد، استعمار و صهیونیست بین الملل را به لرزه درآورده و موجب دلگرمی تمامی آزادی خواهان عالم و منادیان راه حق و حقیقت شوند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس نامگذاری شده است؛ در این روز ملت های آزاده جهان علیه اسراییل غاصب و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی می کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaumnu.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما