دوشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 29532
مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) قم:

ورزشگاه یادگار امام قم برای دوره بهاره لیگ بر‌تر آماده می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) قم با بیان اینکه چمن ورزشگاه یادگار امام در شش ماهه آغازین سال جدید با مشکل تامین آب مواجه است گفت: ورزشگاه یادگار امام قم برای دوره بهاره لیگ بر‌تر آماده‌ می‌شود.
ورزشگاه یادگار امام قم برای دوره بهاره لیگ بر‌تر آماده می‌شود
به گزارش قم نیوز، توحید محمدی اظهار داشت: ورزشگاه یادگار امام قم در دوره زمستانی شرایط خوبی را پشت سر گذاشت اما با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و گرم شدن هوا، با مشکل تامین آب مورد نیاز برای چمن طبیعی این ورزشگاه مواجه هستیم.

وی افزود: با توجه به گرمای هوای قم در ۶ ماهه آغازین سال، برای تامین آب مورد نیاز چمن ورزشگاه یادگار امام باید چاه‌های جدیدی حفر کنیم یا چاه‌های قبلی را لایروبی کنیم و در غیر این صورت برای تامین آب مورد نیاز به مشکل بر می‌خوریم.

مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) قم گفت: چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برای دوره بهاره لیگ بر‌تر در حالی آماده سازی است اما در بخش تجهیزاتی، اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام با مشکل مواجه شده و برای ۷ هفته پایانی لیگ بر‌تر در وضعیت غیر عملیاتی به سر می‌برد.

محمدی بیان کرد: خرید و نصب یک اسکوربورد جدید با استاندارد مناسب و قابل قبول حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه دارد البته اسکوربورد فعلی با بودجه تقریبی ۱۵۰ میلیون تومان خریداری و راه اندازی شد اما پاسخگوی نیاز ما نبود و در حال حاضر نیز مشکلات زیادی دارد و عملا قابل استفاده نیست.

وی عنوان کرد: تا پیش از لیگ سیزدهم بر‌تر فوتبال، نگهداری و آب رسانی به چمن ورزشگاه یادگار امام در اختیار پیمانکار بود اما پس از انتقال عملیات و دریافت کار از پیمانکار علاوه بر بهبود کیفیت چمن در هزینه‌ها صرفه جویی شد چنان که در فصل ۹۲ حدود ۱۶۰ میلیون تومان نسبت به سال ۹۱ که پیمانکار، مشغول کار بر روی چمن بود صرفه جویی داشتیم.

مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) قم تصریح کرد: باشگاه‌های میهمان در ایام زمستان از کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام رضایت داشته‌اند و حتی تیم‌های مهمان بیش از تیم میزبان یعنی صبا پیگیر مسائل و وضعیت چمن ورزشگاه بوده‌اند.

محمدی خاطرنشان کرد: امسال ۳۰۰ نهال منسوب به ۳۰۰ شهید جامعه ورزش قم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم کاشته شد و بهسازی فضای سبز این ورزشگاه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaumnu.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما