يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : 48522
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر جامعه‌الزهرا(س):

رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور تمامی ملت است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر جامعه‌الزهرا(س) گفت: آنچه امروز اهمیت دارد این است که بدانیم، دیروز، روز رقابت و امروز، روز رفاقت و همدلی است؛ رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمامی ملت است.
مدیر جامعه‌الزهرا(س): رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور تمامی ملت است
مدیر جامعه‌الزهرا(س): رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور تمامی ملت است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود مدنی با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، پیروز واقعی این حماسه پرشور را ملت بزرگ ایران اسلامی دانست که با حضور حماسی خود سرود اتحاد و همبستگی سر دادند.

در این بیانیه آمده است: آزمون بزرگ دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و شما ملت شریف ایران که از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بوده‌اید با مشارکت ۷۰ درصدی خود برگ زرین دیگری از افتخارات کشور را رقم زدید.

نظام مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران به عنوان مستقل‌ترین کشور دنیا به پشتوانه رأی مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بار دیگر اقتدار نظام و کشور را به رخ جهانیان کشید.

در ادامه این بیانیه آمده است: نتیجه انتخابات هر چه که باشد همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، قطعاً پیروز واقعی این حماسه پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی است که با حضور حماسی خود سرود اتحاد و همبستگی سر دادند.

بی تردید هر کس پیروز این میدان شود باید قدر این نعمت الهی را دانسته و خود را خدمتگزار این ملت بزرگ و فهیم بداند.

 در پایان این بیانیه تاکید شده است: آنچه امروز اهمیت دارد این است که بدانیم، دیروز، روز رقابت و امروز، روز رفاقت و همدلی است؛ رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمامی ملت است. مردم ایران دست در دست هم و در مسیر ترسیم شده توسط معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و در سایه رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و در ادامه راه شهیدان سر افراز نگاهبانی از مکتب حیات بخش اهل‌بیت علیهم‌السلام و حفاظت از ایران عزیز و سرافراز را وجهه همت خویش ساخته تا آنروز خجسته که پرچم انقلاب اسلامی را به دست حضرت بقیه‌الله عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف بسپارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaumny.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما