پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 49972
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دوم ليگ كشتي فرنگي كشور

تيم قضاوت كننده مصاف كشتي‌گيران قم و نوشهر مشخص شد

قم نيوز : قم نيوز: كميته داوران فدراسيون كشتي تيم قضاوت كننده مصاف كشتي‌گيران شهداي مدافع حرم قم با خواجه‌وندي نوشهر در ليگ باشگاه‌هاي كشور را معرفي كرد.
تيم قضاوت كننده مصاف كشتي‌گيران قم و نوشهر مشخص شد
تيم قضاوت كننده مصاف كشتي‌گيران قم و نوشهر مشخص شد
به گزارش قم نيوز، مسابقات لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور که با هدف معرفی نمایندگان ایران در رقابت‌های 2017 جام باشگاه‌‌های جهان به انجام می‌رسد، این هفته روز پنجشنبه اول تیر ماه با برگزاری چند مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

یکی از تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها، تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم است که با تصمیم هیأت کشتی استان قم، جمعی از بهترین‌های چند سال اخیر کشتی قم در رده‌های سنی مختلف را در ترکیب خود دارد و گام نخست از این رقابت‌ها را نیز با کسب یک نتیجه بسیار خوب در مقابل تیم پاس اندیمشک برداشته است.

کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم این هفته با انگیزه به دست آوردن دومین پیروزی متوالی خود در فصل 1396 لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به مصاف تیم خواجه‌وندی نوشهر می‌روند، در حالی که نماینده قم در نخستین مسابقه خود با حساب 6 بر 2 تیم پاس را در اندیمشک برده است.

در ادامه مسابقات لیگ کشتی باشگاه‌های کشور، این هفته روز پنجشنبه اول تیر ماه هشت مسابقه از هفته‌های دوم و سوم طبق برنامه‌ریزی کمیته لیگ فدراسیون کشتی به انجام می‌رسد و تیم شهدای مدافع حرم قم در دومین مسابقه خود به مصاف تیم خواجه‌وندی نوشهر خواهد رفت.

در واقع این دومین مسابقه خارج از خانه نماینده قم به شمار می‌رود که از گروه نخست مقدماتی در میهمانی تیم زنده‌یاد خواجه‌وندی نوشهر و به میزبانی سالن حسن رنگرز نوشهر به انجام می‌رسد و به همین منظور تیم قضاوت کننده این رقابت از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی معرفی شد.

از سوی فدراسیون کشتی هادی حبیبی رئیس کمیته لیگ ناظر ویژه این دیدار است، ضمن اینکه سرپرست مسابقه حسن یاری‌نیا خواهد بود، مهدی توکلی به عنوان نماینده هیأت کشتی استان مازندران حضور خواهد داشت و مسوولیت سرپرست فنی نیز بر عهده کامران سلطانی‌زاده داور درجه یک بین‌المللی است.

داوران این مسابقه حساس نیز بهروز رضاپور داور درجه یک بین‌المللی از هرمزگان، مرتضی زورمند داور درجه یک بین‌المللی از البرز، محمدرضا عطایی داور درجه دو بین‌المللی از آذربایجان‌شرقی و خلیل احمدی داور درجه سه بین‌المللی از تهران هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauony.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما