شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 31232
تولیت مسجد مقدس جمکران:

فعالیت‌های فرهنگی در کنار توجه به مسائل رفاهی زائران، اولویت خادمان جمکران است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: ارائه خدمات رفاهی و رفع نیازهای این مردم به‌همراه فعالیت‌های فرهنگی سرلوحه فعالیت‌های خادمان این مسجد است.
فعالیت‌های فرهنگی در کنار توجه به مسائل رفاهی زائران، اولویت خادمان جمکران است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رحیمیان که در دیدار خادمان مسجد مقدس جمکران با آیت‌الله مکارم‌شیرازی سخن می‌گفت، اظهار داشت: آخرین آماری که از زائران سالانه مسجد مقدس جمکران به دست آمده است، بیش از ۲۰ میلیون نفر است و از این تعداد، میلیون ها نفر نماز تحیت مسجد مقدس جمکران را به پا داشته‌اند که نشان از میزان ذکر خداوند در این مکان مقدس است.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: خادمان مسجد مقدس جمکران برای رفاه حال زائران و مجاوران و تامین نیازهای مختلف آن‌ها زحمت زیادی می‌کشند، اکنون نیز برای کسب ره‌توشه معنوی برای یک سال دیگر خدمت شما رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مسجد جمکران هر شب چهارشنبه میزبان عاشقان و چشم انتظاران امام عصر(عج) است که این حضور در نیمه شعبان به اوج خود می‌رسد اما در شب‌های چهارشنبه نیز از نظر حضور مردم، تفاوت چندانی با نیمه شعبان ندارد و صحن مسجد مالامال از مردمی می‌شود که مشتاق ظهور آن حضرت هستند.

رحیمیان تاکید کرد: ارائه خدمات رفاهی و رفع نیازهای این مردم به همراه فعالیت‌های فرهنگی سرلوحه فعالیت‌های خادمان این مسجد است و رهبر معظم انقلاب ‌نیز در حکم خود وظایفی را مشخص کرده‌اند که برای تحقق آن‌ها تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام / ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcauune.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما