سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : 21242
مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم:

جذب علی شریفی با نظر باشگاه انجام شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم در واکنش به مصاحبه رضا کردی گفت: جذب علی شریفی با نظر باشگاه انجام شد و ناصر شریفی در این مورد دخالتی نداشت.
جذب علی شریفی با نظر باشگاه انجام شد
به گزارش قم نیوز، امیر جلالی در واکنش به مصاحبه رضا کردی سرمربی سابق تیم فوتسال ماهان تندیس با خبرگزاری تسنیم و اظهارات وی درباره اختلاف بین محسن حسن‌زاده و ناصر شریفی اظهار کرد: جذب علی شریفی به تیم ماهان تندیس ارتباطی به ناصر شریفی مدیر تیم‌های فوتسال ماهان تندیس نداشت و باشگاه تصمیم به جذب این بازیکن گرفت.

وی گفت: علی شریفی از بازیکنان باتجربه فوتسال قم به شمار می‌رود و پس از تغییرات در کادر فنی، من برای حضور علی شریفی در تیم اقدام کردم و این موضوع که علی شریفی به دلیل حضور پدرش در سمت مدیر تیم‌های فوتسال باشگاه ماهان به تیم وارد شده، صحیح نیست.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم افزود: تمام هدف ما در مجموعه ماهان تندیس استفاده از تمام ظرفیت فوتسال قم است و به همین دلیل افرادی چون سید وحید غیاثی، محسن حسن‌زاده و ناصر شریفی را دعوت به همکاری کردیم ضمن اینکه قصد داریم فصل آینده چند بازیکنان قمی که در خارج از قم بازی می‌کنند را جذب کنیم.

امیر جلالی بیان کرد: بدون شک ناصر شریفی از چهره‌های تاثیرگذار و با تجربه فوتسال قم محسوب می‌شود و بعید می‌دانم بین محسن حسن‌زاده و ناصر شریفی هم اختلاف قابل توجهی باشد و شاید کمی اختلاف سلیقه وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: باشگاه ماهان تندیس برای موفقیت و شاد کردن دل مردم ورزش دوست قم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و امیدواریم با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی به هوادارانمان شادی را هدیه کنیم.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم خاطرنشان کرد: برای کسب پیروزی و موفقیت نیاز به همدلی و اتحاد همه جانبه داریم و از همه فعالان فوتسال قم، اهالی ورزش و مردم می‌خواهم که با هدف موفقیت ماهان در کنار ما باشند و از تیم حمایت کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauunu.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما