سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 26292

طراحی، اجرا و فاینانس زمینه‌های همکاری قم و شرکت‌های چینی است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: طراحی، اجرا و فاینانس زمینه‌هایی هستند که استان قم آمادگی انعقاد قرارداد با شرکت‌های چینی دارای شرایط لازم را دارد.
طراحی، اجرا و فاینانس زمینه‌های همکاری قم و شرکت‌های چینی است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار با سفیر چین با اشاره به مراودات گسترده میان ایران و چین اظهار کرد: پس از سفر رئیس مجلس ایران به چین که نماینده قم در قوه مقننه محسوب می‌شود، همکاری میان قم و استان‌های مختلف قم هم گسترش یافته است.

وی افزود: تاکنون دو مورد از توافقات صورت گرفته با چین به مراحل خوبی رسیده و نتایج آن در حال آشکار شدن است.

شهردار قم با بیان اینکه از سفارت چین در جمهوری اسلامی می‌خواهیم برای اجرایی شدن توافقات همکاری لازم را داشته باشد گفت: در مورد فاینانس که وعده اختصاص بخشی از توافقات صورت گرفته میان رئیس جمهور چین و رئیس مجلس ایران به قم داده شده، پروژه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: طراحی، اجرا و فاینانس زمینه‌هایی هستند که استان قم آمادگی انعقاد قرارداد با شرکت‌های چینی دارای شرایط لازم را دارد؛ از جمله این موضوعات می‌توان به قطار شهری، مجموعه‌های شهری و تفریحی، طرح‌های عمرانی و نیز مجتمع‌های تجاری و هتل‌های چند ستاره اشاره کرد که آمادگی انعقاد قرارداد با شرکت‌های چینی را داریم.

دلبری با اشاره به پیشنهاد احداث تراموا برای قم از سوی شهرداری گفت: تسهیل در اجرای پروژه‌ها و توافقنامه‌هایی که با شرکت‌های چینی به امضا رسیده از دیگر درخواست‌ها از سفیر چین است.

شهردار قم اضافه کرد: مجموعه نهادهای قم شامل استانداری، اتاق بازرگانی و شهرداری آمادگی همکاری بیشتر با شرکت‌های چینی را دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauunu.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما