شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 29262
رئیس مؤسسه «معراج»:

مؤسسه علوم راهبردی ادیان و جنبش‏های انحرافی «معراج» در قم تاسیس شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت مدیره مؤسسه علوم راهبردی ادیان و جنبش‏های انحرافی «معراج» گفت: شش ماه است که این موسسه در استان قم تاسیس شده است و با تمام توان برای مبارزه با فرق انحرافی تلاش می‌کند.
مؤسسه علوم راهبردی ادیان و جنبش‏های انحرافی «معراج» در قم تاسیس شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عبدالحسین مشکانی صبح امروز در دیدار اعضای موسسه علوم راهبردی ادیان و جنبش‌های انحرافی «معراج» با آیت الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت‌های این موسسه اظهار داشت: این موسسه که شش ماه است آغاز به کار کرده است در حال حاضر با بیش ار ۴۰ نفر از اساتید تخصصی در زمینه مبارزه با فرقه‌های نوظهور فعالیت می‌کند.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه علوم راهبردی ادیان و جنبش‏های انحرافی «معراج» با اشاره به تلاش برای تربیت استید خانم در زمینه مبارزه با فرق انحرافی افزود: در حال حاضر با همکاری معاونت فرهنگی جامعه الزهرا (س)، فاز نخست دوره آموزشی اساتید جامعه الزهرا (س) به عنوان کار‌شناس و مربی در حوزه جنبش‌های شبه معنوی اجرا شده است که تاکنون استاتید خوبی نیز تربیت شده‌اند.

وی با اشاره به مهم‌ترین منطقه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در زمینه مبارزه با فرق انحرافی تصریح کرد: شهر کرج در استان البرز به عنوان مهم‌ترین وی‌ترین فعالیتی محسوب می‌شود زیار پراکندگی فرق و مذهب در آنجا گستردگی بیشتری دارد که در این راستا با امام جمعه کرج برای پیشبرد اهداف جلساتی برگزار شده است.

حجت الاسلام مشکانی با تاکید به انعقاد تفاهم نامه برای برگزاری کلاس‌های مبارزه با فرق انحرافی عنوان کرد: در حال حاضر با موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برای اجرای دوره‌های مشترک آموزشی قم تفاهم نامه منعقد شده است.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه علوم راهبردی ادیان و جنبش‏های انحرافی «معراج» گفت: موسسه علوم و اندیشه تمدنی اسلام نیز یکی از موسسات زیر مجموعه است و تا کنون ۲۵ مقاله علمی پژوهشی و ۱۳ پایان نامه مرتبط تدوین شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های موسسه «آلا» بیان کرد: تا کنون دو انیمیشن در این موسسه به وجود آمده است که همه این فعالیت‌ها برای مبارزه با فرق نوظهور و گمراه کننده است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcauunu.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما