چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 41222
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله العظمی مکارم در پیامی به همایش "محله مسجد محور":

مسجد محوری تنها راه نجات جوانان از غرق شدن در مفاسد اخلاقی است

قم نيوز : قم نیوز: اگر بخواهیم در برابر دشمنان بایستیم و جوانانمان را از انحراف و غرق شدن در مفاسد اخلاقی نجات دهیم، باید مسجد به صورت محور برای همه فعالیت های مذهبی و اجتماعی در آید.
مسجد محوری تنها راه نجات جوانان از غرق شدن در مفاسد اخلاقی است
به گزارش قم نیوز، حضرت آیت الله مکارم شیرازی، در پیامی به همایش "محله مسجد محور" که در حسینیه ارشاد تهران برگزار شد، با اشاره به این که قبل از انقلاب، بسیاری از مساجد کانونی برای اقامه نماز جمعی از مردان و زنان پیر و سالخورده شده بود، تصریح کردند: بحمدلله با پیروزی انقلاب اسلامی مسجد تدریجاً به صورت اول بازگشت و جنب و جوش و شوری در مساجد مخصوصاً از جوانان به راه افتاد و در واقع انقلاب شکوهمند اسلامی از مساجد طلوع کرد.

معظم له افزودند: اگر چه هم اکنون مساجد جنب و جوش دوران انقلاب را ندارند، ولی در عین حال باز هم مرکز بسیاری از فعالیت های اسلامی هستند، به خصوص اینکه غالب مساجد با کتابخانه های خوب و نیروی بسیج مجهز شده اند

این مرجع تقلید در بخش دیگری از این پیام تاکید کردند: اگر بخواهیم در برابر دشمنان بایستیم و جوانانمان را از انحراف و غرق شدن در مفاسد اخلاقی نجات دهیم، باید مسجد به صورت محور برای همه فعالیت های مذهبی و اجتماعی در آید. امیدوارم تشکیل دهندگان این همایش دست به دست هم داده و برنامه ای در خور این کار تهیه و اجرا نمایند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcauuny.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما