شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : 50042
منبع : خبرگزاری فارس
با برتری مقابل فدک

کریمه قهرمان جام رمضان والیبال قم شد

قم نيوز : قم نيوز: پیکارهای جام رمضان والیبال قهرمانی باشگاه‌های استان قم با ایستادن والیبالیست‌های تیم کریمه بر سکوی نخست به کار خود پایان داد.
کریمه قهرمان جام رمضان والیبال قم شد
کریمه قهرمان جام رمضان والیبال قم شد
به گزارش قم نيوز،‌ مسابقه فینال پیکارهای والیبال جام رمضان باشگاه‌های استان قم جمع زیادی از مسوولان، مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران و همچنین طرفداران این رشته ورزشی را به سالن بازی کشانده بود تا در اوج هیجان و حساسیت، قهرمان این رقابت‌ها معرفی شود.

رقابت‌ نهایی جام رمضان والیبال باشگاه‌های استان قم از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود و استعدادهای این رشته در کنار با تجربه‌های والیبال قم برای به دست آوردن مقام نخست و عنوان قهرمانی سال 1396 این جام، رقابتی جذاب و دیدنی را به نمایش گذاشتند.

پرونده مسابقات والیبال جام رمضان باشگاه‌های قم در حالی بسته شد که رقابت‌های امسال با حضور 10 تیم به انجام رسید و تیم‌های شرکت کننده در مرحله مقدماتی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در دو گروه پنج تیمی برگزار کردند و سرانجام از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرد.

در مرحله نیمه نهایی که به شکل ضرب‌دری برگزار شد، تیم کریمه اهل‌بیت (س) به مصاف مسکن‌سازان رفت و در حالی که بسیاری از بازیکنان این تیم تجربه حضور در مسابقات لیگ دسته اول رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های قم را داشتند، کریمه با حساب سه بر صفر به برتری رسید.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز بین تیم‌های هم خانواده یعنی فدک و فدک جوان برگزار شد و در پایان این والیبالیست‌های تیم فدک بودند که با نتیجه سه بر یک به برتری رسید و حریف تیم کریمه در دیدار نهایی جام رمضان والیبال باشگاه‌های استان قم لقب گرفتند.

بازی‌های پایانی این این دوره در قالب مسابقات رده‌بندی و فینال به میزبانی سالن شهید رضائیان قم برگزار شد و تیم‌های راه یافته به فینال یعنی کریمه و فدک در حضور علاقمندان به والیبال برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار را کریمه سه بر صفر برد و قهرمان شد، ضمن اینکه تیم مسکن‌سازان با برتری برابر فدک جوان به مقام سوم این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauwnm.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما