چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 27002
رئیس شورای هماهنگی ترافیک قم:

برنامه‌های ترافیکی ویژه ایام بازگشایی مدارس در قم اجرا می شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی ترافیک قم از اجرای برنامه‌های ترافیکی، ویژه ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این برنامه‌ها و اقدامات برای سهولت در رفت و آمد دانش آموزان و دانشجویان انجام می‌شود.
برنامه‌های ترافیکی ویژه ایام بازگشایی مدارس در قم اجرا می شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، هفتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قم در سال ۹۳ با هدف بررسی اقدامات ترافیکی شروع سال تحصیلی جدید، اصلاحات هندسی و طرح احداث تقاطعات معابر شهری و ابلاغ دستورالعمل شورای هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با حضور مدیران کل دستگاههای مرتبط و به ریاست معاون امور عمرانی استانداری قم برگزار شد.

در این جلسه جواد دلاوری رئیس شورای هماهنگی ترافیک استان قم از اجرای برنامه های ترافیکی ، ویژه ایام بازگشایی مدارس و دانشگاهها خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها و اقدامات برای سهولت در رفت و آمد دانش آموزان و دانشجویان انجام می شود که خط کشی معابر بویژه در مقابل مدارس و استقرار اکیپ های پلیس راهور در محل تقاطعات و میادین از مهمترین برنامه های ویژه شروع سال تحصیلی ست.

وی افزود: در همین راستا با دستور وزیر محترم کشور ستاد مهر در شهرداریهای استان برای هماهنگی برنامه های آغاز سال تحصیلی جدید تشکیل گردیده است.

دلاوری در بخش دیگری از سخنان خود از ابلاغ دستورالعمل شورای هماهنگی ترافیک کشور و اعلام دهه ایمنی ترافیکی از ۱۴ تا ۲۵ آبان ماه امسال خبر داد و گفت: در این دهه فعالیت های فرهنگی ترافیکی، ساماندهی موتورسیکلت ها، اصلاح هندسی معابر و ساماندهی پارکینگ ها برای بهبود شاخص ایمنی در امر عبور و مرور اجرا می شود.

در ادامه این جلسه طرح اتصال تقاطع بلوار مالک اشتر به خیابان رسالت وطرح اصلاح هندسی تقاطع خیابان ساحلی و بلوار رضوی و میدان جهاد بررسی و به تصویب رسید، این اصلاحات با هدف سهولت در رفت و آمد و کاهش زمان تأخیر و زمان سفر شهروندان انجام می شود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcauwnu.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما