شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 22052
دبیر اجرایی پنجمین کنگره شعر فاطمی مطرح کرد

حضور فعال شاعران زن در پنجمین کنگره شعر فاطمی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر اجرایی پنجمین کنگره شعر فاطمی گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی این کنگره حضور فعال خانم‌های شاعر است که نشان از خوش ذوقی و علاقه بسیار زیاد زنان به حضرت زهرا (س) دارد.
حضور فعال شاعران زن در پنجمین کنگره شعر فاطمی
به گزارش قم نیوز، وحیده گرجی در حاشیه پنجمین کنگره شعر فاطمی با اشاره به اینکه امسال با رویکردی جیدید این برنامه برگزار شده است اظهار کرد: اهمیت دادن به جنبه‌های مختلف زندگی حضرت زهرا (س) و دعوت از شاعران مطرح کشور از اولویت‌های برگزاری این کنگره بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار اجرای این همایش به بانوان سپرده شده است عنوان کرد: با توجه به اینکه مضمون اصلی این همایش حضرت زهرا (س) است بسیار مفید است که خواهران مسئولیت برگزاری این برنامه‌ را بر عهده بگیرند و باید از اداره ارشاد قم بخاطر انجام چنین عملی تقدیر کرد.

دبیر اجرایی پنجمین کنگره شعر فاطمی با اشاره به اینکه شاعران به صورت فراخوان به این کنگره دعوت نشده‌اند تصریح کرد: ما شاعران را به صورت گلچین دعوت کرده‌ایم اما از سال آینده اگر دبیرخانه به صورت رسمی کار خود را آغاز کند قطعا فراخوان برای شرکت در این کنگره نیز داده می‌شود.

گرجی با تاکید بر اینکه به دلیل زمان بسیار کمی که داشتیم از نتوانستیم شاعران بسیار زیادی از سراسر کشور را جمع کنیم عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی برگزاری این کنگره حضور فعال خانم‌های شاعر است که نشان از خوش ذوقی و علاقه بسیار زیاد زنان به حضرت زهرا (س) دارد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال آینده بتوانیم اشعار بر‌تر را به صورت کتابی در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauwnu.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما