شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 19740
لیگ دسته اول فوتبال کشور

صبای قم در آخرین مسابقه به پتروشیمی ماهشهر باخت

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتبال جوانان صبای قم در آخرین مسابقه خود از مرحله مقدماتی بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در خانه به تیم پتروشیمی ماهشهر باخت.
صبای قم در آخرین مسابقه به پتروشیمی ماهشهر باخت
به گزارش قم نيوز، شکستی که تیم فوتبال جوانان صبای قم در هفته پایانی دیدارهای مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور متحمل شد، این تیم را در مکان چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی این پیکارها قرار داد.

تیم فوتبال جوانان صبای قم بعد از اینکه به دلیل حاضر نشدن در دیدار هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر ولایت اهواز متحمل شکست شدند، برای ثبت پایانی خوش در لیگ امسال در خانه از تیم پتروشیمی ماهشهر پذیرایی کرد اما برای دومین هفته متوالی در خانه باخت.

در حالی که دیدارهای مرحله گروهی از فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به هفته پایانی خود رسید، تیم‌ها در تلاش برای صعود یا عدم سقوط از این لیگ به دسته پایین‌تر رقابت‌های نزدیکی برگزار کردند ولی نتایج هیچ یک از بازی‌ها و از جمله دیداری که صبای قم در خانه میزبان تیم پتروشیمی ماهشهر بود در سرنوشت صبا تاثیری نداشت.

آخرین بازی تیم فوتبال جوانان صبای قم در مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم با تیم پتروشیمی ماهشهر برگزار شد و در پایان تیم میهمان با حساب ۳ بر ۲ به برتری رسید.

در این بازی صبای قم ابتدا یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد اما در دیداری که موقعیت‌های متعدد گلزنی را به راحتی به هدر می‌داد در نهایت سه امتیاز را به میهمان خود واگذار کرد تا جدال برای قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ امسال را به حریف ماهشهری واگذار کند.

این در حالی است که امسال تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در ۲ گروه مقدماتی با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت پرداختند تا در پایان از هر گروه ۲ تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

با اینکه در نهایت از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور ۲ تیم به لیگ برتر این رده سنی برای سال ۹۳ صعود می‌کند اما ۱۸ تیم در ۲ گروه ۹ تیمی برگزار کننده دیدارهای مرحله مقدماتی این فصل بودند و بازی‌ها به صورت نزدیک و نفس‌گیر برگزار شد و در پایان بازی‌های گروه دوم که صبا در آن حضور داشت تیم‌های نفت امیدیه و پاس همدان به عنوان قهرمان و نایب قهرمان راهی مرحله نهایی شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaw0n6.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما