يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 34770

مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نگار: هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس، ظهر امروز در دبیرستان حضرت معصومه (س) استان قم برگزار شد.
مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان قم برگزار شد
به گزارش قم نگار، هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس، پیش از ظهر امروز با حضور استاندار قم در دبیرستان حضرت معصومه (س) استان قم برگزار شد.

سید مهدی صادقی استاندار قم در این مراسم اظهار داشت: دانش آموزان همانطور که به تحصیل و ارتقاء سطح علمی خود توجه ویژه دارند، باید به فراگیری آموزش‌های لازم برای آمادگی در برابر حوادث و بحران‌ها نیز بپردازند.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام نیز در این مراسم یکی از دغدغه‌های اصلی کشور را حوادث غیرمتقربه اعلام کرد و گفت: آموزش یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند از بروز ضرر‌ها و خسارتهای جبران‌ناپذیر جلوگیری کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری همزمان مانور تخصصی زلزله و ایمنی در ۱۰۰ آموزشگاه استان قم خبر داد و افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش قم برای برگزاری دوره‌های تخصصی مقابله با حوادث و بحران‌های غیرمترقبه، تفاهم نامه‌هایی با سازمان آتش‌نشانی و جمعیت هلال احمر استان قم منعقد کرده است.

در هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمن در مدارس که به مناسبت هشتم آذرماه با حضور مسئولان استانداری، شهرداری، جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، دانش آموزان، پناه گیری در محیط‌های بسته و باز، اطفای حریق و حمل درست مصدوم را آموزش دیدند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaw0ne.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما