يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 48810
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ ووشو استان قم خبر داد

تشكيل اردوي تيم‌هاي پايه قم براي مسابقات كشوري ووشو

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ ووشو استان قم از آغاز اردوي تيم‌هاي رده‌هاي سني پايه ووشو قم براي حضور موفق در مسابقات كشوري سال 1396 خبر داد.
تشكيل اردوي تيم‌هاي پايه قم براي مسابقات كشوري ووشو
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی، اظهار کرد: هیأت‌ ووشو استان قم از ابتدای سال 96 اردوی تیم‌های منتخب استان در رده‌های سنی پایه را آغاز کرده تا ووشوکاران اوزان مختلف بخش ساندا و تالوکاران این رشته آمادگی لازم برای مسابقات کشوری را به دست بیاورند.

وی ادامه داد: برای استعدادهای خوب این رشته برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته تا به صورت مداوم در تمرین باشند و در بهترین شرایط راهی رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات انتخابی تیم ملی شوند و ان‌شاءالله سهمیه تیم‌های ملی در بیشتر رده‌ها را به دست بیاوریم.

دبیر هیأت‌ ووشو استان قم اضافه کرد: به همین منظور نخستین فرخوان برای تشکیل اردوی تیم‌های منتخب هیأت‌ ووشو قم در خانه ووشو مجموعه ورزشی جواد‌الائمه منطقه نیروگاه برگزار شد و رئیس هیأت‌ ووشو به همراه اعضای کمیته فنی و مربیان استان نیز بر این اردو نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری رقابت‌های استانی یکی از اولویت‌های هیأت‌ برای رشد و توسعه این رشته است، خاطرنشان کرد: آخرین دوره مسابقات قهرمانی ووشو قم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو در خانه ووشو برگزار شد و دوره جدید آن را نیز به زودی برگزار می‌کنیم.

رشیدی با بیان اینکه قم در ووشو استعدادهای خوبی دارد که هر ساله در رقابت‌های کشوری با درخشش خود سهمیه ملی را نیز کسب می‌کنند، اضافه کرد: در رقابت‌های کشوری سال قبل شاهد قهرمانی زهرا عباسی در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو و دعوت به تیم ملی بزرگسالان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو رده سنی جوانان یکی از استعدادهای آینده‌دار این رشته یعنی حسن بهمنی با درخشش در مصاف با حریفان خود رتبه نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد و این ووشوکار نیز جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

دبیر هیأت‌ ووشو استان قم در پایان از برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور ارتقاء دانش نیروی انسانی فعال در این رشته خبر داد و اظهار کرد: در این راستا کارگاه عملی استعدادیابی مربیان ووشو در خانه ووشو و با هدف شناسایی نخبه‌های رده سنی نونهالان برگزار شد.

انتهای پیام /  136
https://qomnews.ir/vdcawany.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما