دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 42870
منبع : پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر قم
سرپرست معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان قم خبر داد

برگزاری 284 دوره آموزشی در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری 284 دوره آموزشی در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
برگزاری 284 دوره آموزشی در قم
به گزارش قم نیوز،  سید حسن حسینی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان قم در راستای تحقق شعار «هر خانواده ایرانی یک امدادگر» برنامه‌ریزی جامعی برای آموزش دوره‌های مقدماتی و تکمیلی امداد و نجات در سطح استان قم انجام داده است، اظهار کرد: با توجه به لزوم آمادگی شهروندان برای مواجه شدن صحیح با حوادث طبیعی و سوانح و آثار مثبتی که این آمادگی می‌تواند در کاهش تلفات داشته باشد، معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم برای اقشار و سنین مختلف دوره‌های آموزشی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

وی ادامه داد: در نیمسال جاری 90 دوره مقدماتی، 66 دوره آموزش همگانی، 39 دوره عمومی امداد و کمک‌های اولیه 35 ساعته، 51 دوره حضوری کمک‌های اولیه 22 ساعته، 12 دوره آموزش همگانی کمک‌های اولیه و آمادگی در مواجهه با مخاطرات (ویژه ماه مبارک رمضان)، 6 دوره تخصصی امداد و نجات و 10 دوره تکمیلی در سطح استان برای بیش از 6 هزار نفر از خواهران و برادران برگزار کرده است.

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان قم بیان کرد: در تلاش هستیم با همکاری و برنامه ریزی و هم افزایی با دستگاهای مختلف استان توان آموزشی این معاونت را ارتقاء ببخشیم.

حسینی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در دوره‌های مقدماتی و تکمیلی هلال‌احمر می‌توانند به اداره آموزش این جمعیت واقع در خیابان شهدا(صفاییه) کوچه 21 مراجعه کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcawany.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما