جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : 13340
سفیر سنگاپور در دیدار با شهردار قم:

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری قم به تجار سنگاپوری معرفی ‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سفیر سنگاپور گفت: باید ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در قم به تجار سنگاپوری معرفی شود و همکاری‌های دو جانبه در این زمینه افزایش یابد.
ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری قم به تجار سنگاپوری معرفی ‌شود
به گزارش قم نیوز، چو تای سو در دیدار با محمد دلبری شهردار قم با بیان این‌که زمینه همکاری‌های دو جانبه میان قم و سنگاپور وجود دارد، اظهار داشت: باید راهکارهایی برای همکاری بیشتر پیدا کنیم.

وی افزود: در حال حاضر همکاری‌های نزدیکی میان سنگاپور و کشورهای همسایه مانند چین وجود دارد و نکته اساسی همکاری در زمینه امور نرم افزاری است چراکه سخت‌افزارها به راحتی ساخته می‌شوند.

سفیر سنگاپور با بیان این‌که ۶۲ نفر از ایرانیان در حال گذراندن دوره دکترا در سنگاپور هستند، گفت: این امر زمینه اشتراکات و همکاری‌های دو جانبه را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: امروزه با دو مشکل مواجه هستیم؛ نخست تحریم‌های بین‌المللی هستند که موجب می‌شوند سرمایه‌گذاران دچار شک و تردیدهایی شوند.

چو تای سو عنوان کرد: دومین مشکل هم این است که قم برای سرمایه‌گذاران خارجی ناشناخته است؛ زمانی که سنگاپور به استقلال رسید دفاتری را در آمریکا و ژاپن ایجاد کرد و سعی کرد توجه سرمایه‌گذاران را به سمت سنگاپور جلب کند و معافیت‌های مالیاتی و سایر امکانات را برای آن‌ها نیز در نظر گرفت.

سفیر سنگاپور با اشاره به ضرورت ترغیب سرمایه‌گذاران به انجام امور زیربنایی در داخل کشور گفت: شهرداری قم باید این شهر را به جهانیان بشناساند.

وی افزود: سنگاپور دارای ۲۵۰ میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی است و سه برابر همین میزان تجارت خارجی وجود دارد.

چو تای سو با بیان این‌که امروزه بهترین زمان برای معرفی قم به تجار سنگاپوری است، گفت: برای برپایی هفته فرهنگی قم در سنگاپور باید با سفیر ایران در کشورمان مذاکراتی صورت دهیم تا زمینه برای برگزاری نمایشگاه و هفته فرهنگی فراهم شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcawen6.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما