شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 15690
با شكست برابر سپاهان/

صباي قم يك پله در جدول سقوط كرد/ چهارمين هفته ناكامي صبا

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در ديداري حساس از رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان اصفهان مغلوب شد و يك پله در جدول سقوط كرد.
صباي قم يك پله در جدول سقوط كرد/  چهارمين هفته ناكامي صبا
به گزارشقم نیوز، ششمين هفته از دور رفت مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام خليج فارس شامگاه جمعه با انجام چند مسابقه در شهرهاي مختلف پيگيري شد كه در يكي از مهم‌ترين ديدارها، تيم فوتبال صباي قم سومين بار در اين فصل شكست خورد.
 
دومين شكست صبا در ميهماني‌هاي ليگ سيزدهم
 

در اين مسابقه حساس كه تيم فوتبال صباي قم در سومين مسابقه خارج از خانه خود در رقابت‌هاي اين فصل ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور، در اصفهان ميهمان تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان اصفهان بود كه در پايان با نتيجه دو بر يك مغلوب ميزبان خود شد.
 
صباي قم در اين ديدار حساس كه در حضور تماشاگران اصفهاني حاضر در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، در حالي مقابل تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان اصفهان تن به شكست داد كه در بازي‌هاي قبل خود در خانه يك بار مغلوب تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان شده بود.
 
در اين ديدار تيم فوتبال صباي قم باز هم اسير اشتباهات بزرگ و عجيب مدافعان خود شد و حاضران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با اينكه بازي خوبي از تيم سپاهان را نظاره‌گر نبودند اما مدافعان صبا كاري كردند كه سپاهان بعد از دو باخت متوالي از بحران خارج شود و بدين ترتيب به سومين پيروزي خود در اين فصل دست يافته و سومين باخت صبا در ليگ سيزدهم را رقم بزنند.
 
 نقل مكان صبا از رده هفتم به مكان هشتم
 
در نيمه نخست اين ديدار تيم فوتبال صباي قم با حركات بازيكنان سرعتي خود و به اميد به فرصت طلبي غلامرضا عنايتي بهترين گلزن خود اميد داشت به گل برسد اما دو اشتباه وحشتناك از مدافعان صبا موجب شد تا سپاهان به دول گل رسيده و با اين گل‌ها به سه امتياز اين بازي دست يابد.
 
در نيمه دوم با توجه نتيجه‌اي كه رقم خورده بود، صباي قم در تلاش براي جبران نتيجه به آب و آتش زد و در نهايت توسط حميدرضا پاكيزه بازيكن قمي خود به گل رسيد اما اين گل فايده‌اي نداشت و در روزي كه صبا چوب عملكرد ضعيف خط دفاع خود را خورد، به سومين باخت اين  فصل تن داد.
 
صباي قم در حالي برابر تيم فوتبال سپاهان اصفهان شكست خورد كه به سه امتياز اين مسابقه نياز ضروري داشت تا بتواند جايگاه خود در جدول رده‌بندي مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور را تقويت كند، به ويژه اينكه تيم‌هاي ديگر مترصد غفلت تيم صباي قم بودند و در نهايت اين ديدار با شكست صبا به پايان رسيد.
 
البته محمد مايلي‌كهن در تيم فوتبال صباي قم با قبول اين باخت به مكان هشتم جدول رده‌بندي مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور نزول كردند در حالي كه فولاد با 15 امتياز صدرنشين است و صباي قم در هفته بعد بايد در خانه روز هشتم شهريور برابر تيم  فجر سپاسي شيراز به ميدان برود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcawin6.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما