پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 21990

وزارت ارشاد از ترویج فرهنگ دینی و اسلامی غفلت نکند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده تیپ امام صادق (ع) گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسالت خود را در مورد ترویج فرهنگ دینی و اسلامی فراموش نکند و سعی کند تنها در این مسیر حرکت کند.
وزارت ارشاد از ترویج فرهنگ دینی و اسلامی غفلت نکند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی تیپ امام جعفر صادق(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر در گردهمایی فرماندهان و اعضای شوراهای پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب در تیپ تبلیغی رزمی۸۳ امام جعفر صادق، با استناد به آیاتی از سوره حدید اظهار کرد: نرم افزار نوریه نرم افزاری است که مهندس هستی برای نظام خلقت ترسیم کرده است.

مهندس هستی در کنار ارائه نرم افزار، ابلاغ کننده و مجریان آن را که پیامبران و معصومین و در زمان غیبت ولی فقیه است معرفی کرده است.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه به معنای تداوم همان نرم افزار نوریه است افزود: افرادی که از آن سرپیچی کنند فردای قیامت ملتمسانه درخواست نور می‌کنند اما جواب می‌شنوند «قیل ارجعوا ورائکم فالتمسوا نورا» باید قبلا در دنیا این نور را تهیه می‌کردید.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق با بیان اینکه تمام مخالفت‌هایی که در طول تاریخ در مقابل دین صورت گرفته به منظور حذف و یا دست کاری در این نرم افزار بوده است تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی باید تمام مسئولان جایگاه خود را بشناسند و با حرکت در مسیر این نرم افزار، از محدوده‌ای که رهبری به عنوان سکاندار نظام برای آنها ترسیم کرده تجاوز نکنند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که فرقی بین هنر ارزشی و غیر ارزشی نمی‌گذارند و یا برای علوم انسانی خط قرمز قائل نیستند و یا از دولت به عنوان رحم اجاره‌ای برای نطفه گذاری و حرکت‌های براندازانه دوران اصلاحات سخن می‌گویند، اینها دنبال حذف یا دستکاری در این نرم افزار هستند.

طیبی‌فر با اشاره به جایگاه و اولویت فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی، نگرانی و دل مشغولی‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ را یادآور شد و با برشمردن مصادیقی از سهل انگاری‌هایی که توسط مسئولان نسبت به فرهنگ دینی و انقلابی مردم صورت گرفته، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را مخاطب قرار داد و اظهار کرد: آقای وزیر! چرا شمار سالت خود را فراموش کرده و به کتاب‌ها و فیلم‌هایی که سالیان متمادی به خاطر بی‌محتوایی و ترویج فرهنگ منحط غربی در بایگانی ادارات خاک خورده و اجازه نشر پیدا نمی‌کردند، مجوز نشر می‌دهید؟

وی خود شناسایی و معرفی نفوذی‌های دگر‌اندیش که با رخنه در حوزه و مخفی کاری در صدد اشاعه و تبلیغ دیدگاه‌های انحرافی و کاذب خود هستند را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcawonu.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما