سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 26940

ووشوکاران قم به ۴ مدال مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند

قم نيوز : قم نیوز: ووشکاران قم در مسابقات ووشوی نوجوانان کشور در سبک نان چوان به ۴ مدال رنگارنگ دست یافتند که سهم تیم اعزامی قم یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز بود.
ووشوکاران قم به ۴ مدال مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند
به گزارش قم نیوز، مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در سبک نان چوان در رده سنی نوجوانان به کار خود پایان داد و تیم اعزامی قم در این رقابت‌ها ۴ مدال به دست آورد.

در این مسابقات که به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود، تیم اعزامی قم در سبک نان چوان توانست با کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک برنز حضور موفقی در این رقابت‌ها داشته باشد.

امیر محمد قلیچ خانی، ووشوکار نوجوان قم، موفق‌ترین عضو تیم اعزامی قم بود که توانست به تنهایی ۲ مدال از جمع ۴ مدال ووشوکاران قمی را به دست آورد و اوج درخشش وی در فرم نن گوئن بود که وی توانست بالا‌تر از عادل شهباز و علیرضا الماسی از سمنان عنوان نخست و مدال طلای این فرم را به دست آورد.

قلیچ خانی در فرم نان چوان دست هم نمایش دلپذیری داشت و پس از سید خلیل می‌رعمادی از اصفهان بر سکوی دوم این فرم قرار گرفت و مدال نقره را کسب کرد در حالی که علیرضا الماسی از سمنان سوم شد.

ابوالفضل ابراهیمی دیگر مدال آور نوجوانان ووشوی قم در این مسابقات بود که او هم، همانند قلیچ خانی ۲ مدال کسب کرد به طوری که وی در فرم چانگ چوان پس از میلاد کرامی و علیرضا عشقی از آذربایجان شرقی، سوم و برنزی شد.

آخرین مدال تیم ووشی استان قم در سبک نان چوان در فرم چیانگ شو به دست آمد که ابوالفضل ابراهیمی در این فرم پس از شرکت کننده‌ای از آذربایجان شرقی و بالا‌تر از نماینده تهران در جایگاه دوم قرار گرفت.

این رقابت‌ها در سالن علی مرادیان شهر نهاوند برگزار می‌شود که با استقبال قابل توجه ووشوکاران سراسر کشور همراه بوده و در رده‌های مختلف سنی در دو بخش تالو و ساندا به انجام رسیده است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcawonu.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما