سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : 12260

صبای قم به مصاف صدرنشین لیگ برتر می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در حساس ترین دیدار هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از صدرنشین لیگ برتر پذیرای می کند.
صبای قم به مصاف صدرنشین لیگ برتر می‌رود
به گزارش قم نیوز، در حالی که این هفته دیدارهای مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا آغاز می شود، سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس تا پایان سال جاری را اعلام کرد تا تیم ها برای هر مسابقه خود در لیگ برتر برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

استقلال شانس اول قهرماني در ليگ دوازدهم

لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بعد از پشت سر گذاشتن ۲۷ هفته حساس و پرالتهاب اکنون به هفت هفته پایانی رسیده است و گمانه زنی‌ها برای معرفی قهرمان این فصل لیگ برتر فوتبال نشان از بخت بالای سه تیم استقلال تهران، تراکتور سازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دارد.

اگر چه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مدافع سه عنوان قهرمانی متوالی سه فصل اخیر لیگ برتر در حال حاضر در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد اما امیر قلعه نویی در استقلال تهران و تونی اولیویرا در تراکتور سازی تبریز می دانند که هرگز نباید حریف را دست کم گرفت.

صبا شانسي براي كسب سهميه و قهرماني ندارد
در این بین تیم صبای قم که در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور یکی از اضلاع مربع تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی بود، دیگر نه تنها شانسی برای قهرمانی بلکه شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم ندارد.

صبای قم در حال حاضر با کسب ۳۶ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است و هم با تیم های بالاتر از خود و هم با تیم های پائین تر از خود فاصله کمی دارد و چه بسا با پیروزی در دیدارهای آتی به رده پنجم یا ششم برسد و حتی با کسب نتایج ضعیف در جدول سقوط کند.

این در شرایطی است که تیم فوتبال صبای قم در سه دیدار متوالی از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با استقلال، سپاهان و آلومينيوم ديدار مي‌كند، دیدارهایی که کسب سه امتیاز آن صبا را در جدول به رده پنجم نزدیک می کند.

جدال صبا با استقلال،‌ سپاهان و آلومينيوم تا قبل از نوروز
بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر دیدارهای هفته يازدهم از نیم فصل دوم بازی‌های فوتبال لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌هاي برتر كشور از دوشنبه چهاردهم اسفند ماه آغاز می‌شود و صبا ابتدا در خانه از تيم صدرنشين استقلال تهران پذيرايي خواهد كرد، دیداری که رویارویی و ملاقات مجدد امیر قلعه نویی و صمد مرفاوی مربیان پیشین استقلال در مقابل یکدیگر خواهد بود.

این در حالی است که در هفته بيست و هشتم بازی های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس، دیدار تیم های فوتبال صباي قم با استقلال تهران از ساعت ۱۷:۲۵ دقيقه دو‌شنبه چهاردهم اسفند ماه در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار می شود.

همچنین در هفته بيست و نهم مسابقه تیم های صباي قم با سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶ جمعه هجدهم اسفندماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به انجام می‌رسد و در هفته سي‌ام تیم‌های صباي قم و آلومينيوم هرمزگان از ساعت ۱۶ يكشنبه بيست و هفتم اسفند ماه در ورزشگاه يادگار امام قم با یکدیگر دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcawun6.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما