پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 27200
مدیر روابط عمومی حرم حضرت معصومه (س) خبرداد

مراسم عزاداری ماه محرم ویژه زائران غیر ایرانی در حرم کریمه اهل بیت (س)

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت معصومه (س) از اجرای ویژه‌برنامه‌های زائران و مجاوران غیر ایرانی در حرم کریمه اهل بیت (س) در ایام محرم خبرداد.
مراسم عزاداری ماه محرم ویژه زائران غیر ایرانی در حرم کریمه اهل بیت (س)
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب با اشاره به برنامه‌های آستان مقدس در ایام محرم ویژه زائران غیر ایرانی اظهار کرد: ویژه‌برنامه عزاداری عرب‌زبان‌ها بعد از نماز عصر هرروز در شبستان امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام شیخ محمد بهادلی و مداحی مداحان محمد باقر خاقانی عبدالعظیم نجفی و محمد ضیغمی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: عزاداری اردو زبان‌ها نیز هر روز بعد از نماز مغرب و عشا در سالن امام خمینی (ره) و با سخنرانی سید مراد رضا رضوی به مدت دوازده شب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عزاداری ویژه برای زائران و مجاوران افغانی نیز در شبستان بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت ۸ شب و تا هشتم محرم از جمله برنامه‌های زائران غیر ایرانی است، تصریح کرد: مراسم عزاداری آذری زبان‌ها نیز هر روز قبل از اذان ظهر در سالن امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب برگزاری نشست‌های تخصصی انگلیسی زبان برای زائران و توریست‌ها که در دفتر اداری سالن تشریفات حرم برگزار می‌شود، نشست‌ها معرفتی در زبان‌های اردو، عربی، آذری نیز برگزار می‌شود را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: برپایی مراسمی برای عرب زبان‌ها از ۲۳ تا ۲۵ محرم، تور حرم گردی به زبان‌های عربی، اردو و آذری و اجرای مسابقات روزانه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در حرم مطهر حضرت معصومه (س) است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcawunu.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما