دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 17030
در لیگ فوتبال امیدهای کشور

امید صبا از شکست ، پیروزی ساخت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در بازی با تیم داروسازی وتاک ساری امید از شکست ، پیروزی ساخت و به یک برد ارزشمند دست پیدا کرد.
امید صبا از شکست ، پیروزی ساخت
به گزارش قم نیوز، در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول امیدهای کشور تیم امید صبای قم در زمین گل‌آلود ساری به یک پیروزی شیرین دست یافت و در یک بازی دراماتیک، بازی دو بر صفر باخته برابر وتاک ساری را سه بر دو با پیروزی به پایان برد.
 
امید صبا در این مسابقه با ترکیب سعید کوهی(46-میلاد جعفری)، محمدامین ساقی، بهزاد سبزی، پوریا عربی، اسامه کاویان پور، محسن فرقانی، رسول بختیاری زاده، محسن کرمی، امی نقره گوزلو(49- علی‌محمد روحانی)، سید احسان بدری(70- صالح زندی) و عباس طهماسبی با هدایت حسین گنجیان به میدان رفت.
 
درحالی‌که زمین محل برگزاری این مسابقه فاقد استانداردهای معمول بود، گل آلود بودن زمین مسابقه موجب کاهش چشمگیر کیفیت بازی دو تیم به خصوص تیم صبای قم شده بود.
 
میزبان در حالی مقابل صبا قرار گرفت که برای رهایی از خطر سقوط می‌جنگید و خیلی زود هم به گل رسید چنان که این تیم با دو گل متوالی در دقایق 5 و 6 مسابقه یک شوک بزرگ به صبا وارد کرد و در آستانه پیروزی قرار گرفت.
 
پس از این دو گل ، صبا به تدریج خود را در زمین پیدا کرد اما نتوانست در این نیمه گلی به ثمر برساند تا نیمه نخست با برتری داروسازی وتاک ساری خاتمه یابد.
 
در نیمه دوم، هنرنمایی عباس طهماسبی مهاجم گلزن تیم امید صبا ورق را به سود این تیم برگرداند و طهماسبی با دو گل زیبا در دقایق 62 و 69 کار را به تساوی کشاند.
 
در دقیقه 81 نیز علی‌محمد روحانی در نقش یک تعویض طلایی گل سوم و پیروزی‌بخش تیم امید صبا را به ثمر رساند تا صبا از شکست ، پیروزی بسازد و به یک برد شیرین تر از عسل در زمین پر از گل و لای ساری دست پیدا کند.
 
پوریا عربی ، علی‌محمد روحانی، امین قره گوزلو و عباس طهماسبی اخطاری‌های تیم امید صبا در بازی با داروسازی وتاک بودند.
 
تیم امید صبا با این پیروزی در آستانه صعود به مرحله دوم مسابقات قرار گرفت و برای نهایی کردن صعود خود در بازی آخر مرحله گروهی در قم میزبان تیم شهرداری نوژن نوشهر است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcawwn6.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما