دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 13070
منبع : قم نیوز
آيت الله سعيدي در بازديد از ستاد تسهيلات زائرين:

ارتقا روند خدمت رساني به زائران نوروزي محسوس بود

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت:‌ با تلاش‌هاي صورت گرفته از سوي دستگاه‌هايي اجرايي شاهد ارتقا روند خدمت رساني به زائران در نوروز امسال بوديم.
ارتقا روند خدمت رساني به زائران نوروزي محسوس بود
به گزارش قم نیوز، آيت الله سيد محمد سعيدي در جمع مسئولان كميته‌هاي ده‌گانه ستاد تسهيلات زائرين استانداري قم درسخناني با اشاره به افزايش حجم سفرها در نوروز امسال تصريح كرد: خوشبختانه با تلاش صورت گرفته توسط مسئولان استان قم آرامش در روند خدمت رساني به زائران و مسافران نوروزي محسوس بود.

وي با اشاره به اينكه در نوروز ۹۲ استقبال از زائران و مسافران به صورت آبرومند برگزار شد بيان كرد: خوشبختانه حادثه خاصي رخ نداد و مردم نيز وقتي ميزان آمادگي مسئولان را براي خدمت رساني مشاهده كردند خود نيز همراهي بهتري داشتند.

امام جمعه قم با اشاره به حضور گسترده زائران هنگام تحويل سال در حرم مطهر حضرت معصومه(س) تاكيد كرد: مردم ايران سنتي‌ترين و ملي‌ترين مراسم خود را در مذهبي‌ترين اماكن برگزار مي‌كنند.

وي ضرورت فراهم كردن امكانات و تسهيلات مناسب براي خدمت رساني به زائران را مورد تاكيد قرار داد و بيان كرد: مردم زماني كه مشاهده كنند حرمت آنها حفظ مي‌شود در عرصه‌هاي مورد نياز در صحنه حضور مي‌يابند.

آيت الله سعيدي با اشاره به اينكه حضور زائران در قم دائمي است و تنها منحصر به نوروز نمي‌شود بيان كرد: تلاش همه كساني كه براي فراهم كردن شرايط مطلوب حضور زائران در قم فعاليت مي‌كنند مقبول خداوند قرار مي‌گيرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاري سال جاري از سوي رهبر معظم انقلاب تصريح كرد: رهبري هر سال را با نام خاص و با درايت ويژه‌اي انتخاب مي‌كنند و همه بايد تلاش كنند كه فرمايش رهبري در عرصه حماسي سياسي و حماسه اقتصادي عملي شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcawwn6.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما