يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 50060
منبع : خبرگزاری فارس
مربی تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم خبر داد

قدرت‌نمایی مدافعین حرم قم برای رسیدن به سهمیه جهانی‌ کشتی

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم گفت: با کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور برای صعود از مرحله گروهی و کسب عنوان قهرمانی قدرت‌نمایی کردیم.
قدرت‌نمایی مدافعین حرم قم برای رسیدن به سهمیه جهانی‌ کشتی
به گزارش قم نیوز، مهدی علیزاده‌پورنیا، اظهار کرد: در هر دو مسابقه‌ای که تا کنون از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور انجام داده‌ایم، در خارج از خانه و در سالن اختصاصی حریفان به میدان رفته و پیروز شده‌ایم.

وی تصریح کرد: بازی در خانه حریف و پیروزی در مقابل تماشاگران طرفدار تیم میزبان، به معنی قدرت بالای تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ است و به امید خدا این روند تا صعود از مرحله گروهی و کسب یکی از عناوین برتر ادامه خواهد داشت.

مربی تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم اضافه کرد: تیم ما در هفته نخست رقابت‌های لیگ در میهمانی تیم پاس اندیمشک به میدان رفت و توانست با درخشش کشتی‌گیران اوزان مختلف خود، این مسابقه را با نتیجه 6 بر 2 به نفع خود رقم زده و پیروز میدان شود.

وی یاد آور شد: تیم شهدای مدافع حرم قم در مقابل تیم زنده‌یاد خواجه‌وندی نوشهر نیز مسابقه‌ای از هفته دوم لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور انجام داد و با نتیجه پنج بر سه صاحب برتری شد تا به روند پیروزی‌های خود ادامه داده و مهیای مسابقه حساس هفته سوم با تیم بیمه رازی، اصلی‌ترین رقیب خود در این گروه شود.

علیزاده‌پورنیا با اشاره به حضور تیم شهدای مدافع حرم قم در گروه نخست مقدماتی لیگ امسال، ابراز کرد: در نتایج انفرادی این دیدار امید قادری در وزن 59 کیلوگرم با حساب 11 بر 2 حریف خود از تیم زنده‌یاد خواجه‌وندی نوشهر یعنی کیانوش غضنفریان را شکست داد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 66 کیلوگرم علیرضا پاسالاری از تیم شهدای مدافع حرم قم با حساب 16 بر 7 و با ضربه فنی موفق به شکست پوریا سلیمی از تیم نوشهر شد اما در وزن 71 کیلوگرم بهنام افشارنیک نتیجه را با حساب 9 بر 2 به افشین اسلامی از تیم نوشهر واگذار کرد.

مربی تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم افزود: در وزن 75 کیلوگرم هادی علیزاده‌پورنیا با سابقه کسب عنوان قهرمانی آسیا، حضور در مسابقات جهانی و کسب عناوین مختلف از جام جهانی کشتی فرنگی، برابر جمال اسماعیلی از تیم نوشهر با نتیجه قاطع 11 بر 3 به برتری دست یافت.

وی عنوان کرد: در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی از تیم شهدای مدافع حرم 8 بر 7 و با ضربه فنی بر مهدی محمدزاده از تیم نوشهر پیروز شد ولی در وزن 85 کیلوگرم علی قیطاسی برابر مهدی بالی از تیم زنده‌یاد خواجه‌وندی نوشهر با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

علیزاده‌پورنیا در پایان اظهار کرد: در وزن 98 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری ملی‌پوش موفق کشتی فرنگی قم برابر محمدرضا رمضانی از تیم نوشهر به برتری مطمئن 9 بر صفر رسید و در وزن 130 کیلوگرم محمدجواد جمال از تیم شهدای مدافع حرم با حساب 9 بر یک به امیرحسین میری از نوشهر باخت تا در مجموع تیم شهدای مدافع حرم 5 بر 3 پیروز این دیدار شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcawwnm.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما