دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 26490

داوران مسابقه صبای قم و نفت مسجد سلیمان معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: داوران دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت مسجد سلیمان از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.
داوران مسابقه صبای قم و نفت مسجد سلیمان معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، از سوی کمیته داوران فدارسیون فوتبال دیدار صبای قم و نفت مسجد سلیمان را رضا کرمانشاهی با کمک حسین طالقانی، آشور ماهانی و سعید رحیمی‌مقدم قضاوت می‌کند، ضمن اینکه ابوطالب طاهریان ناظر این دیدار است.

تیم‌های صبای قم و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه عصر سه‌شنبه ۲۸ مردادماه در دیداری از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار در حالی از چهارمین هفته بازی‌های جام خلیج فارس عصر بیست‌وهشتمین روز مردادماه در قم به انجام می‌رسد که یک بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم در این بازی در ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

میلاد سلیمان‌فلاح مهاجم فعلی تیم نفت مسجد سلیمان که در دو فصل گذشته با پیراهن تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان رفته است، عصر فردا و در هفته چهارم لیگ چهاردهم با پیراهن نفت مسجد سلیمان مقابل صبای قم خواهد ایستاد.

تیم فوتبال صبای قم در حالی که دومین بازی خارج از خانه خود را در روز پنجشنبه بیست و سوم مردادماه در میهمانی تیم فوتبال پدیده مشهد انجام داد و کادر فنی این تیم تمام بازیکنان خود را در اختیار داشتند، در این بازی نیز دومین دیدار خانگی خود را انجام می‌دهد و امیدوار به کسب دومین پیروزی این فصل است.

عبدالصمد مرفاوی و همکارانش در کادر فنی صبای قم در این دیدار با خیالی آسوده به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان خواهند رفت زیرا هیچ یک از بازیکنان این تیم با مشکل آسیب‌دیدگی یا محرومیت مواجه نیستند و آنها می‌توانند با خیالی آسوده ترکیب دلخواه خود را انتخاب کنند.

حتی تلاش برای حضور و قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم صبای قم در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موجب شده است تا بازیکنان رقابتی نزدیک و دیدنی را در تمرینات داشته باشند و آمادگی خود را به رخ کادر فنی صبا بکشند.

به همین خاطر زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام قم عصر امروز میزبان آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم برای رویارویی با تیم نفت مسجد سلیمان است و صبایی‌ها بر روی چمن مطلوب این مجموعه زیر نظر اعضای کادر فنی آخرین تمرین خود را برگزار می‌کنند.

صبا با سابقه ۱۱ دوره حضور در ادوار ۱۴گانه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سابقه‌ای طولانی در بین‌ تیم‌های حاضر در جام خلیج فارس دارد؛ در حالی که حریف هفته سوم آنها یعنی نفت مسجد سلیمان برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

در واقع صبا از دوره سوم لیگ برتر فوتبال به جمع تیم‌های حاضر در جام خلیج فارس پیوسته است و در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یازدهمین حضور خود را در این جام تجربه می‌کند اما تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به قهرمانی در لیگ دسته یک سال گذشته برای نخستین‌بار جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کرده است.

سه‌شنبه ۲۸/۵/۹۳

*نفت تهران - سپاهان ساعت ۱۸ ورزشگاه تختی تهران

محمدرضا اکبریان - مهدی عالیقدر - رسول ذورقی - جواد رحیم‌زاده، ناظر: مسعود عنایت

*گسترش فولاد تبریز - پیکان ساعت ۱۸ ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز

موعود بنیادی‌فر – قهرمان نجفی – علی‌اکبر عظیم‌پور – حمید حاج‌ملک، ناظر: ابراهیم میرزابیگی

*صبای قم - نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۹:۱۵ - ورزشگاه یادگار امام قم

رضا کرمانشاهی – حسین طالقانی – آشور ماهانی – سعید رحیمی‌مقدم، ناظر: ابوطالب طاهریان

*ذوب‌آهن - راه‌آهن ساعت ۱۹:۱۰ - ورزشگاه فولادشهر اصفهان

البرز حاجی‌پور – حمید غمزه – جلیل شعرانی – علی صفایی، ناظر: علی نقی مصطفی‌نژاد

* فولاد خوزستان - استقلال خوزستان ساعت ۱۹:۲۵ - ورزشگاه غدیر اهواز

غلامرضا جباری – رحیم شاهین – حمید سبحانی – جواد شرفی، ناظر: عبود سنگاشکن

*پدیده مشهد - تراکتورسازی ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه ثامن مشهد

پیام حیدری – مهدی الوندی – هادی طوسی – امید سعیدفر، ناظر: محمدعلی فروغی

* استقلال تهران- سایپا البرز ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه آزادی

یدالله جهانبازی – محمدرضا منصوری – حسن یوسفی – رضا عادل، ناظر: مسعود فلاح

چهارشنبه ۲۹/۵/۹۳

*ملوان- پرسپولیس ساعت ۱۸ - ورزشگاه تختی انزلی

حسین زرگر – رضا سخندان – محمدرضا ابوالفضلی – بابک وسیله، ناظر: بهرام مهرپیما

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawynu.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما