شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 47460
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس ستاد انتخابات استان قم تاكيد كرد

مشاركت جدي دستگاه‌هاي اجرايي براي شورآفريني در انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات پيش رو، بر ضرورت مشاركت جدي دستگاه‌ها براي افزايش شور انتخاباتي در سطح استان تاكيد كرد.
مشاركت جدي دستگاه‌هاي اجرايي براي شورآفريني در انتخابات
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم در نشست بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قم طی سخنانی با اشاره به حساسیت بالای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: به دلیل هژمونی حاکم بر دنیا و شرایط منطقه و جهان، این انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به نقش مشارکت مردم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی در سطح منطقه، نگاه سایر کشورها به انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای چنانچه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز تاکید داشتند اعتبار نظام را در عرصه بین الملل افزایش خواهد داد.

معاون استاندار قم ادامه داد: هرچه سرمایه‌های اجتماعی نظام بیشتر باشد مشت محکم‌تری به دهان بدخواهان نظام خواهد بود.

جمالی در بخش دیگری از سخنان خود تجربیات مسئولان دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات مختلف را مورد توجه قرار داد و با اشاره به برنامه‌ها و شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی در زمینه انتخابات افزود: باید برنامه ریزی ستادی برای این امر صورت بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ها و برخی دستگاه‌های دیگر در برگزاری انتخابات نقش چشمگیر داشته‌اند تصریح کرد: نگاه ویژه‌ای به این دستگاه‌ها برای افزایش حضور مردم در پای صندوق‌های رای داریم.

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های استان قم باید برنامه ریزی و تدارکات لازم برای تحقق این مهم را فراهم کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcawyny.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما