قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم گفت: کیک بوکسینگ کاران قم ۲ مدال طلای مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور را در بابل کسب کردند.
کیک بوکسینگ کاران قم ۲ مدال طلای قهرمانی کشور را کسب کردند
به گزارش قم نیوز، جواد محمد‌زاده درباره حضور رزمی کاران استان قم در مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور اظهار کرد: این مسابقات در سالن دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده از ۲۸ استان کشور در ۴ رده سنی با هم به رقابت پرداختند.

وی گفت: تیم کیک بوکسینگ استان قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کرد و موفق به کسب مدال‌های خوشرنگی در اوزان و رده‌های مختلف سنی شد که گل سرسبد آن ۲ مدال طلای رده‌های جوانان و بزرگسالان بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم رده سنی جوانان، علی کریمی از قم موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این مسابقات شد و در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان، احمد قاضی‌زاده دیگر رزمی کار قمی با کسب عنوان نخست، گردن آویز طلای این مسابقات را به دست آورد.

محمد‌زاده بیان کرد: تیم اعزامی قم در این مسابقات در رده نوجوانان به ۳ مدال رسید چنان که در وزن به اضافه ۶۰ کیلوگرم اسماعیل حسینی، در وزن منهای ۳۵ کیلوگرم امیر مهدی زحمتکش مدال نقره و فرزاد محمدی مدال برنز را کسب کردند.

وی عنوان کرد: در رده سنی جوانان و علاوه بر طلای علی کریمی، موفق به کسب ۲ مدال برنز شدیم و در وزن ۵۵ کیلوگرم حمید رضا جعفری و در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم مهدی جعفری بر سکوی سوم این مسابقات قرار گرفتند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: آخرین مدال تیم اعزامی قم به بابل را در وزن ۷۰ کیلوگرم بزرگسالان توسط محمد محمدی به دست آوردیم در حالی که تیم کیک بوکسینگ قم در این رقابت‌ها با هدایت کاظم جعفری و سرپرستی خداداد جعفری شرکت کرد.

محمد‌زاده خاطرنشان کرد: در مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور در بابل، ۴۰۰ ورزشکار شرکت داشتند و سهم تیم اعزامی قم به این مسابقات صاحب ۸ مدال رنگارنگ شد که نشان از قدرت قابل توجه قم در ورزش‌های رزمی دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcay0nu.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما