دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 25734

آماده باش دستگاه‌های امدادی قم در روز عید فطر

قم نيوز : قم نیوز: همه دستگاه‌های امدادی شهر قم در روز عید فطر به حالت آماده باش در خواهند آمد.
آماده باش دستگاه‌های امدادی قم در روز عید فطر
به گزارش قم نیوز، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: اورژانس قم تمهیدات لازم را در روز عید جهت ارائه خدمات فوریتهای پزشکی در نظر گرفته است.

محمد جواد باقری ادامه داد: استقرار ۱۰ دستگاه آمبولانس در محلهای برگزاری نماز روز عید از جمله حرم مطهر ، مسجد مقدس جمکران و غیره یکی از اقدامات اورژانس در این روز است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی قم گفت: بکارگیری حداقل سه دستگاه موتورلانس و آماده باش کامل پرسنل ستادی و عملیاتی و بکارگیری بیش از ۳۰ نفر از پرسنل ستادی و عملیاتی علاوه بر پرسنل و آمبولانس‌های معمولی که در پایگاه های ۳۶ گانه اورژانس ۱۱۵ در حال انجام وظیفه هستند از دیگر اقدامات است.

وی بیان کرد: کلیه آمبولانس های مستقر در محل برگزاری نماز عید از ۴۵ دقیقه قبل از شروع مراسم آماده به ارائه خدمات فوریتهای پزشکی به شهروندان و زائران خواهد بود.

آماده باش کلیه نیروهای آتش نشانی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم نیز در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کلیه نیروهای آتش نشانی در روز عید فطر به حالت آماده باش در می‌آیند.

عباس جعفری گفت: استقرار خودروهای عملیاتی و موتورسیکلت در اطراف حرم مطهر، بستر رودخانه، ابتدای چهار مردان و بلوار بهار تا پایان نماز عید فطر از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcay0nu.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما