دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46704
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس ستاد انتخابات استان قم:

بنیان و اساس انتخابات برمبنای اخلاق مداری است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: مسئله‌ای که به عنوان پایه کار باید مورد توجه قرار بگیرد، اخلاق مداری است و ما به عنوان امین مردم آرای آنان را حق الناس تلقی می‌کنیم.
بنیان و اساس انتخابات برمبنای اخلاق مداری است
به گزارش قم نیوز، احد جمالی همراه با جمعی از اعضای ستاد انتخابات استان قم، پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: کار ستاد انتخابات در استان قم حدود دو ماه است که آغاز شده و ریاست این ستاد به عهده معاون سیاسی امنیتی استاندار است.

وی با بیان اینکه در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که سال گذشته برگزار شد، استان قم به عنوان استانی شاخص و بی مسئله ترین ستاد انتخابات شناخته شد، تصریح کرد: امیدواریم انتخابات پیش رو نیز مورد پسند اسلام و مسلمین باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری انتخابات، گفت: در این دو ماه تعاملات نظام مند و عقلانی با مجموعه که باید ناظر باشند انجام شده و از ابعاد گوناگون مسائل انتخابات مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری نظارت با شورای نگهبان و اجرای آن با وزارت کشور است، تصریح کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز نظارت با مجلس شورای اسلامی و اجرا با وزارت کشور است.

جمالی با اشاره به پیشینه مردم قم در دوران پیش از انقلاب، انقلاب و پس از انقلاب گفت: مردم قم همواره ولایت مداری خود را در همه برهه‌های زمانی ثابت کردند و پس از پیروزی انقلاب برای تثبیت این انقلاب به میدان آمدند و تا کنون در صحنه هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: انتخابات پیش رو انتخاباتی سالم و آبرومند باشد به گونه‌ای که آبروی نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش حفظ شود و در این راستا امید داریم با ارادتی که مردم به این نظام دارند انتخابات پیش رو شکوهمندتر از گذشته برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان کرد: مسئله‌ای که به عنوان پایه کار باید مورد توجه قرار بگیرد، اخلاق مداری است و ما به عنوان امین مردم آرای آنان را حق الناس تلقی می‌کنیم.

جمالی ادامه داد: در حواشی انتخابات متاسفانه شاهد هستیم گاهی ظرفیت گروه ها محدود است و هنوز شئونات جمهوری اسلامی را حفظ نمی‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم ابراز امیدواری کرد: انتخابات پیش رو انتخاباتی هیجان انگیز و پر شور  باشد و در انتخابات شورای شهر کسانی منتخب شوند که در زمینه شهری برنامه ریزی مناسبی داشته باشند و با تصمیم‌های مناسب این شهر را  از نظر مبلمان شهری زیبا کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcay0ny.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما