دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 50114
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم:

فعالیت تمام مدارس فوتسال در قم غیر قانونی است / پیگیری لیگ فوتبال قم از 8 تیر

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم از فعالیت غیر قانونی تمام مدارس رشته فوتسال به دلیل عدم مراجعه آنها برای دریافت مجوز از این هیأت‌ ورزشی خبر داد.
فعالیت تمام مدارس فوتسال در قم غیر قانونی است / پیگیری لیگ فوتبال قم از 8 تیر
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی، اظهار کرد: به اطلاع خانواده‌ها و شهروندان قمی می‌رسانیم که تا به امروز هیچ یک از مدارس فوتسال به هیأت‌ فوتبال استان قم برای دریافت مجوز فعالیت مراجعه نکرده و برای ایام تابستان و اوقات فراغت مجوزی نگرفته‌اند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل تمام مدارس فوتسالی که در حال حاضر در سطح شهر و استان قم مشغول فعالیت هستند، غیر قانونی کار خود را پیش می‌برند و هیأت‌ فوتبال استان قم با همکاری حراست اداره کل ورزش و جوانان در زمان مشخص برای جمع‌آوری مدارس فوتسال غیر قانونی اقدام خواهند کرد.

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم در ادامه از پیگیری بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال قم از این هفته خبر داد و بیان کرد: دیدارهای هفته سوم از گروه‌های دوم و سوم و همچنین مرحله حذفی بازی‌های این لیگ باقی مانده که از روز پنجشنبه هشتم تیر ماه پیگیری خواهند شد.

وی اضافه کرد: در روز پنجشنبه هشتم تیر ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم، پاس به مصاف طوفان می‌رود و تیم فوتبال فولاد ماهان با الوند دیدار می‌کند، ضمن اینکه روز جمعه نهم تیر ماه در همین ورزشگاه ابتدا فرش ایران با کوثر و سپس تیم ایران زمین با افشید مسابقه می‌دهند.

بهرامی یاد آور شد: بلافاصله دیدارهای مرحله حذفی این دوره از مسابقات از روز سیزدهم تیر ماه به انجام خواهد رسید و طبق برنامه کمیته مسابقات هیأت‌ فوتبال استان قم، تیم اول گروه نخست با تیم دوم گروه سوم روز سیزدهم تیر مسابقه می‌دهند و تیم دوم گروه نخست با تیم اول گروه سوم نیز روز چهاردهم تیر به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی در پایان اظهار کرد: روز پنجشنبه پانزدهم تیر ماه نیز تیم اول گروه دوم به مصاف تیم دوم گروه چهارم این بازی‌ها می‌رود و آخرین بازی مرحله حذفی لیگ دسته دوم یا لیگ زیر گروه دسته اول فوتبال باشگاه‌های قم روز جمعه شانزدهم تیر بین تیم‌های دوم گروه دوم و اول گروه چهارم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcay6nm.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما