يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 22124
به منظور شرکت در مرحله نهایی جوانان کشور

ترکیب بازیکنان تیم فوتبال اتحاد قم مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: ترکیب بازیکنان تیم فوتبال اتحاد قم به منظور شرکت در مرحله نهایی جوانان کشور به میزبانی ورزشگاه تختی قم مشخص شد.
ترکیب بازیکنان تیم فوتبال اتحاد قم مشخص شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال اتحاد قم که از روز پنج شنبه مسابقات خود را در دور دوم مسابقات جوانان کشور آغزا می‌کند در حال آخرین برنامه ریزی‌ها به منظور حضوری قدرتمند و صعود به لیگ دسته اول است.

ترکیب تیم فوتبال جوانان اتحاد نیز برای شرکت در دور دوم مسابقات مشخص شده است که چند نام جدید در این فهرست به چشم می‌خورد.

علیرضا صفری، سیدحسن موسوی، مسلم حسن‌پور و رضا پرستویی ۴ دروازه‌بان این تیم را تشکیل می‌دهند در حالی که سیدحسن موسوی در دور نخست مسابقات در ترکیب اتحاد حضور نداشت.

حسن حاجی، علیرضا آزادوار، امیرحسین زارعی، سجاد فخرشهبازی، رسول طاهری، علی حسنی و علی سهیلی، ۶ مدافع تیم فوتبال اتحاد را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

در خط میانی اتحاد، محمد حسن حسینی، محمدحسن افشاری، حمیدرضا محمدی، علیرضا نیلویی، احسان سعادت نیا، امیرحسین یاوری، سید محمد موسوی، محمد مهدی عبدی و علیرضا خزایی حضور دارند و مهاجمان این تیم شامل محمد وصالی، مجید قراگوزلو، محسن نصرت الله‌زاده و علیرضا جانی هستند.

سرمربی تیم جوانان اتحاد، موسی رفیعی است و کمک‌های وی مجتبی کنعانی و محمد شوکت هستند ضمن اینکه کمال شیری به عنوان سرپرست و محمد قاسمی به عنوان سرپرست در کادر فنی تیم جوانان اتحاد حضور دارند.

در مسابقات دور نخست با حضور ۵ تیم به صورت دوره‌ای در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار شد تیم صبای تهران از ۴ بازی ۹ امتیاز کسب کرد و به عنوان تیم نخست راهی دور دوم شد و تیم فوتبال اتحاد قم با ۷ امتیاز دوم شد و جواز صعود را به دست آورد.

تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم در این مسابقات در ۴ مسابقه به میدان رفت و با ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست توانست مجوز حضور در مرحله دوم را کسب کند.

دور دوم مسابقات لیگ مناطق جوانان کشور در حالی از چهارم اردیبهشت ماه در قم برگزار می‌شود که تیم‌ فوتبال اتحاد قم با تیم‌های ملی پوشان تبریز، شهرداری همدان و شهدای امیر کلا مازندران همگروه است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcay6nu.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما