يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 42104
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برگزاري مراسم اختتاميه دومين جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم از برگزاري مراسم اختتاميه دومين جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي با سخنراني آيت‌الله فاضل لنكراني خبر داد.
برگزاري مراسم اختتاميه دومين جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي در قم
به گزارش قم نيوز، سيد رسول موسوي نژاديان با اشاره به زمان و مكان برگزاري اين مراسم، گفت: اين مراسم فردا صبح در مركز همايش‌هاي شهرداري قم برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به حضور استاندار و شهردار قم، مديرعامل بنياد بين‌المللي امام رضا(عليه السلام) و جمعي از علما و هنرمندان استان در اين مراسم، اظهار داشت: در اين مراسم مدير مركز هنرهاي تجسمي كشور و دبير تخصصي جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي و اساتيدي همچون دكتر اصغر كفشچيان مقدم، دكتر سيد حميد نوركيهاني و محمدابراهيم ابراهيمي از داوران اين جشنواره و همچنين برخي از مديران استاني از ميهمانان مراسم هستند.

دبير جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي خاطرنشان كرد: در اين برنامه كه صبح فردا با حضور مديران شهري و استاني برگزار مي‌شود از برگزيدگان جشنواره تجليل و تقدير خواهد شد.

وي در ادامه افزود: نمايشگاه آثار راه‌يافته به جشنواره نيز در نگارخانه شهر قم برپا مي‌شود كه از علاقه‎مندان دعوت مي‌شود از اين نمايشگاه بازديد فرمايند.

موسوي نژاديان تصريح كرد: جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي با محوريت توليد نمادهاي شهري با رويكرد موضوع انقلاب اسلامي، فرهنگ ايثار و شهادت و نوآوري و خلاقيت در ايده‌پردازي و روش‌هاي اجرايي و كاربرد مواد و مصالح جديد توسط شهرداري قم برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcay6ny.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما