چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 22304
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی با تعیین نقشه راه امکان پذیر است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی نشات گرفته از فرهنگ اهل بیت (ع) است که برای نشر و ترویج فرهنگ تشیع باید برنامه ریزی و نقشه راهی را تعیین کنیم.
ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی با تعیین نقشه راه امکان پذیر است
به گزارش قم نیوز، در آستانه هفته ارتباطات مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کرد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار با بیان اینکه همکاری تنگاتنگ حوزه علمیه و مخابرات می‌تواند موجب توسعه فرهنگ دینی در کشور و جهان شود، اظهار کرد: در استان قم بسترهای بسیار خوب ارتباطی برای توسعه فرهنگ دینی و تبلیغ فرهنگ اهلبیت (س) ایجاد شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه فضای جهان کنونی آمادگی پذیرش فرهنگ انقلاب اسلامی را دارد، افزود: فرهنگ انقلاب اسلامی نشات گرفته از فرهنگ اهل بیت (ع) بوده و برای نشر و ترویج این فرهنگ که‌‌ همان فرهنگ تشیع است باید برنامه ریزی و نقشه راهی را تعیین کنیم.

اسدالله دهناد نیز در این دیدار با تشریح عملکرد یکساله شرکت مخابرات اظهار کرد: در سال جدید که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است آمادگی شرکت مخابرات استان قم را جهت استفاده از بسترهای مخابراتی به منظور اشاعه فرهنگ ناب محمدی به اقصی نقاط جهان اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcayenu.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما